IRRETERAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså nu pallar jag inte mkt mer!!! sen jag kom hem från Cypern i tisdags morse så har våra "NYA - JÄVLA - GRANNAR" hållt på me nån jävla skogsskövling...OK om det hade vart på dagen, som det BRUKAR vara men icke då...här håller de på heeeeeeeeeeeela jävla natten+morgonen å gräver,hugger å kör timmer fram å tebax...SKITKUL när man ska upp tidigt!!! Som morgonen jag kom hem från Cypern, gick ut till Friggan för att sova vid 6 på morgonen, va ju ganska trött efter all väntan på bussar å flygplan...MEN VAD HÄNDER DÅ??? Jo, de idioterna startar upp sina jädrans maskiner så det+att man hade 2 kelsjuka katter på sig gjorde det inte lätt att somna!

Fortsätter det likadant imorn å i helgen...då jävlar så ska jag visa vart skåpet ska stå!!! Får man göra så här i ett "sommarstuge-område" där de flesta flyttat in permanent å har småbarn+barn som ska upp till skolan å vi vuxna som börjar jobba NORMALA tider??? Jaja...ska sätta på lite skön "sovmusik" nu...HÖGT, så kanske det dämpar lite,ska fasiken upp om ett par timmar och behöver verkligen sova då! Blir en heldag imorn...naturkunskap, veterinären med Brolle & Ronja å sen barnis 17-22...åååååååå....ORKA, vill bara dra nå gammalt över mig å att nån sen väcker mig med en biljett LÅNGT HÄRIFRÅN!!!

Men på lördag kan jag sova ut ( om inte idioterna fortfarande håller på) å sen på kvällen lutar det åt Sportsclub/Sportbaren...Studio 54 - tema :) Kan bli skoj! Riktigt skoj :)

Hoppas ni andra sover, har sovit gott!!!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hahahah, den där tiden låg jag och vred och vände och lyssnade också på dom där jävla idioterna.Jag håller med dig syster. love you! Jag hoppas att man får bättre sömn inatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback