Musiktorka

Hum Hum Hum...när man får en uppgift att fixa BRA partymusik kan man lätt få lite panik, alla ska ju gilla det...men jag ska kirra de ;)
Ska sätta mig imorn på dan å ladda ner lite partymusik å knåpa ihop nå bra, hoppas alla blir nöjda!
Har ju nåra låtar som e självklara men gäller å få ihop den där bra blandningen så det inte blir samma samma...

Om ni som läser detta å kommer på nå sjyssta partylåtar...LET ME KNOW!!! Förresten e de alltid lite kul me "kommentarer". Tycker det e lite dåligt me det nu när jag vart så duktig å bloggat varje dag :)

Nej, ska spåna vidare nu å se The Painted Veil...men lär somna känns det som å bra e väl det eftersom jag ska upp å betala de la biljettas :) Kommer iof gå å lägga mig sen efter...med ett leende på läpparna då allt e fit for fight :)

Najti Najti to ya all :)

BTW, skönt att va hemma igen i sin nybäddade säng å hos mina kurrande små bebisar :)

Just ja...har lite nya bilder...bus på Tompas (den 1:a på Sandra-Bus hehe)



Sandra



Jag



Jag å Malin



Jag, Malin Å Sandra



Jag, Niklas å Malin



Sandra tar kort på sig själv...UNDER bordet haha...sötnos=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har massor av bra låtar :D:D hojta till på msn :D:D Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback