Ny månad...

...Nya friska tag :)

Vet inte men känns bra å "starta-om-på-nytt" när det är ny månad...har ju som en del av er vet vart i en liten "svacka" som jag sakta men säkert försöker kravla mig ur! Kan bara säga TACK till en underbar familj å mina underbara vänner som lyssnar å piggar upp...Ni vet vilka ni e ;)

Nu e semestern slut men jag grinar inte illa för det ;) Har hunnit me att jobba 1v nu. Å efter kommande vecka, 5 arb.pass, så har jag ju SEMESTER IGEN :):):) Å vet ni...den 19:e...då bär det av mot ZAKYNTHOS!!! :) Ska bli sååå jävla härligt!!! Har inte bokat ngt ännu, tänkte vänta så länge som möjligt, blir ju billigare å billigare ju längre man väntar...hoppas de finns kvar, annars får de väl bli nå annat mysigt ställe :)







Måste säga att de ser ju inte heeelt fel ut asså :) *längtar*




Den här dan (lör) började ok tills jag kom till jobbet då KAOSET bröt ut...förstår inte vafan det är som händer på det där bygget! Har inte människor ngt sunt förnuft eller ett hjärta i kroppen? NEJ, jag tror fanimej inte det!!! Börja 8 å sluta 15 å det va totalstressigt HELA tiden...tänker inte gå in på vad som hände för det blir för krångligt...men kan iaf säga att de som jobbat där liiite liiite för länge kanske borde hitta ett annat jobb! För så som det beter sig mot vikarier osv e fanimej inte acceptabelt!!! E ärligt talat trött på det här nu...VÄLDIGT trött!!! Det som håller mig kvar är att jag trivs me den "bra & trevliga" personalen å framför allt; de som bor där! Man får så mkt tillbaka. Men Carrans nerver pallar snart inte längre :( Vill bara plugga gärnet till ambulanssjukvårdare, ta körkort å dra till Cuba... Ska iaf gå ner till 53% igen pga pluggandet...känns som jag äntligen e redo att ta tag i mitt liv :) För stannar/fastnar jag på det här jobbet så, ja...då vet jag inte hur jag kommer klara mig...kommer förmodligen gå in i väggen...å bli lika elak som de andra kärringarna där hehe...får inte ske!

Neeeeeeeee, fy va trisst...får ta å berätta om vad vi gjorde ikväll ist för då blev det bokstavligt talat MKT skratt HAHAHA :)

Jag, Malin, Bella, Oscar å lille Kira träffades :) Blev ingen utgång som jag vart sugen på hela dan...ni kanske kan förstå varför efter en mardrömsdag på jobbet, gick t om ner i regnet på lunchen å köpte vin hihi :) Men vi blev kvar hemma. Kolla på TV å snacka bara massa skit å drack vin :) Jag å Malin fick en skrattattack som varade ja, i sisådär HELA kvällen :) Tror de e därför jag inte e trött...lr jo jag e trött men så glad :) Malin gick vi 4 å här sitter jag nu i min ensamhet...skulle mer än ngt annat vilja ha nån att krama på...men inte vem som helst :) Ska faktiskt stänga ner här å sova lite...behövs!

Å du "Slinkis" (du vet vem du e hehe) :) Jag ska leta upp nå kul å blogga om så du har nå skoj å göra på jobbet ;) Har ju inte haft tillgång till datorn så därför har det vart dåligt me bloggande! Bättring på G!

Nu säger jag natti natti...antar att de flesta själar ligger å slaggar...

Augusti...de e nog min månad de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback