Regn Regn & åter Regn

Dripp Dropp Dripp Dropp...heeeeeeeelaaaaaaaa tiden...gillar vi de, mja, inte riktigt va!!! Men som ikväll va det faktiskt mysigt me lite regn, dock inte på jobbet när man måste springa ut å in hela tiden, men när jag väl kom hem till morbrors lgh å satte på mig myskläder å Sandra kom hit å vi kolla på Sex And The City...DÅ kan det få regna å blåsa :) Vi tänkte även kolla på en av filmerna Linda fixade men jag somna nog till lite då å då så Sandra föreslog att vi skulle se klart en annan dag. Ett bra förslag hehe...

Va i Täby idag me Bella å fixa pass...400 skulle de ha för skiten :/ klirra icke fint i plånkan :/ Men jag kan åka bort nu...WIIIEEE :) Bort från skitvädret här hemma :) Så nästa måndag ska jag in å hämta det...måste passa på å kolla efter en bikini då... Sen skulle man ju ta kort...å se ALLVARLIG ut...HMMM...ni som känner mig vet att det e liiite svårt hehe :) Å dessutom hatar jag att va me på kort, om de inte e lite "fylle-bus-bilder"...lite spontana sådär...Men gjorde mitt bästa å ser nog ut att vilja döda nån...blev lite arg när hon, tant-polis, sa att man INTE fick visa tänderna :( Har ju överbett å ser ju hur dum ut som helst nu säkert eftersom de e lite svårt å se normal ut me stängd jävla mun...äsch vafan...det e ju trots allt bara ett pass vi snackar om, Inte så att de va bröllopsfotot precis :)

Jaja, sen gick vi å kolla runt i lite affärer vilket sög för de pengar jag har kvar vill jag ha till semestern ju...blev iaf 2 lila lyktor å 4 långa ljus till min lilla friggeboa å 1 bh, 1 linne å 1 scarf...hehe, jag har ganska svårt å "hålla" i pengar :) Träffa Linda, hennes mamma å mormor oxå :) Å på veromoda hälsa vi på Sara :) Läste Lindas blogg att även Kristina å Jossan va där...synd att vi inte sågs :( just de, Sandra hade tydligen oxå vart där haha...vilken samling :)

Fått ledigt tills på lördag, Party Party :) Lr ledigt å ledigt...ska jobba 8-17 ist för 13-22 på lördag...1:a gången jag får va me från början :) ( har lyckas jobbat till 22 de andra "årliga festerna" ) Å eftersom grabbarna ska busa hela dan å käka middag så ska inte vi brudar va sämre :) Kommer bli en trevlig lördag tror å hoppas jag :) Å för en gångsskull så har jag NÄSTAN kirrat vad jag ska ha på mig ( hehe,tjejjer )...köpte ett linne som jag e KÄR i så det blir det...frågan e bara vad man ska ha till!?! Men sånt löser sig alltid...jag e inte så pjåskig ;) Det enda jag e orolig för inför lördag e det här förbannade skitvädret :( Vi får allihop hålla tummarna för solsken å värme!!!

Nu ska Carran sova! E sjukt trött!

Natti Natti mina sötnosar ;)





"Längtar efter er mina bebisar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback