Så här känner jag mig...



"Like a confuced & tired little kitten"

Den Perfekta Sjukling-Hemmakvällen:

 
         
Ja, alltså lite Ben & Jerry´s sitter ju ALDRIG fel, lite coca cola, honungs-te, en STOOOR wirre å lite chirre :)

Skulle gärna legat å glutta på:



Men den fanns inte idag när jag skulle köpa den :( Verkar va en riktigt skön blandning av allt man gillar...men det får nog bli en gammal klassiker ist :



Den går ALLTID att kolla på :) DRÖMFILM!!! HAHAHAHA!!!

Det enda som saknas e några goda vänner man kan sitta å småsnacka me...:( Men har ju mina bebisar iaf, får nöja mig me dom ikväll så kör vi gärnet imorn...eller hur??

Nu ska Carran sussa en stund innan maten...e så sjuuukt hungrig, undra va det blir för smarrigt? Aptiten ere då inge fel på hihi :)

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback