Semester 2

WIIIEEE=) Ikväll jobba jag mitt sista pass, e ledig i 2v nu å det ska bli hur najs som helst! Denna veckan ska jag ta tag i diverse saker, fixa å dona lite å ta hand om mammis som nu går me krycka=( Har hänt ngt me hennes stackars rygg, ska ringa Jörund (min naprapat) så det blir ordning på henne innan dom reser bort! Stackar lilla mammis=(

Har sån lust å möblera om...men det finns ett MEN...HUR fasiken möblerar man om en friggebod på 10 kvadrat som mestadels består av en dubbelsäng haha...mja, får bli till att få upp hyllorna pappa lovat fixa åt mig å göra lite fint=) Skulle vilja ha en fotölj här inne, blir ofta att vi sitter här å kollar film å förkrökar så skulle va perfa me en fotölj, har ju tom en stående...men den får ju lixom inte riktigt plats...hum hum hum...ska se vad som kan göras, e ju en del "kattsaker" i alla "lediga" vrår...jaja, det löser sig nog=)

Poolpartyt igår va riktigt kul! Mycket lyckat me bra musik å trevliga människor=) Tack Abbas för en trevlig fest=) Togs lite kort oxå...ska lägga upp dom såfort jag fått dom. Tror det va 1:a gången jag va me från början,annars har jag alltid kommit vid 11-tiden eftersom den årliga festen alltid lyckas hamna just på min jobbhelg...men tack vare Stefan så kunde jag byta me honom (du e en klippa)...blev dock lite stressigt, slutade 17 å va väl hemma vid halv  6 å kl 6 skulle vi va på plats hos Malin. Men jag å Sandra kom lite senare å det gjorde ju inget för resten av brudarna va oxå sena så när de kom så käka vi tacos å drack massa gott=mumma=) Va ju inte det roligaste vädret men på småtimmarna så blev det ändå ett dopp i poolen tack vare ett antal pojkar å Eva=) Va skönt ett tag men fasiken va kallt det blev sen...burr! Va uppe hela natten, minns inte riktigt när jag somna men på morronkvisten va det iaf hehe...vakna vid halv 1...inte bra för började jobba halv 2. Men tur som jag hade så kom Oscar cyklandes för att hämta bilen så åkte me han å så skjutsa Sandra mig till jobbe så va där prick halv 2 ;) Bra jobbat va!?!

Kan inte fatta att jag e vaken ännu, sov ju inte natten till fredag å denna natten blev det ju inte heller mkt till ordentlig sömn me koftan som täcke å nacken på sniskan M hehe men me "lite" alkohol i kroppen så kan man somna hur som helst=) NEEE nu måste jag sova för ska upp kl 10, ska till Täbban me Sandra, hämta passet=) Måste ta kort så jag kan fixa ett leg. Har haft mitt pass som leg. nu sen -02 så inte så konstigt att de e helt av=) Men det får bli efter resan...Måste hitta en bikini osså, den här gamla trasan kan man ju inte stövla omkring me på stranden hihi=)

Sov så gott allihopa, fast iof så tror jag att de som nu läser min blogg läser det imorn (idag) så får väl säga Go´d morgon, God dag lr God kväll ist=)
Nej, nu ropar sängen..."take care of you,bye bye then..."

EN VECKA KVAR=) *LÄÄÄNGTAAAR*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback