Skit oxå...

Vakna för ca 2 timmar sen, jag som BARA skulle vila lite innan middagen...mår inge vidare så antar att jag behövde sova. Hatar att va sjuk, iof så mår jag ju inte sååå dåligt mer än att jag hostar, tappat rösten å e snorig...SKITKUL!!!

Jag som hade sett fram emot morrondan...Jag, Sarran å Mallan skulle ju leka å dra till Sport´s Club...men än e de inte försent :) Det enda jag oroar mig för e att jag ska smitta ner varenda jävel jag pratar med...men å andra sidan verkar ju alla va halvkrassliga så kanske inte e så farligt...vi får helt enkelt se, vinet står iaf på kylning ;) Fast när jag tänker efter så kanske det får bli en lugn å nykter utekväll...kan faktiskt ha kul iaf :)

Nej nu ska jag slökolla på Borkmans Punkt - Van Veteren, fasiken va kul fredagsaktivitet haha :) Men har inte så mkt till val just nu kl halv 4 på natten...men den e ganska skön å ligga å slökolla på, har inte ens sett den så

Håll tummarna för att jag mår bättre imorn :)

STOR KRAAAM från Carran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback