Snart semester=)

Snart ska jag gå å jobba å har bara helgen kvar att jobba sen e de semester igen i 2v :) UNDERBART!!! Vore inte helt fel om det kunde bli lite finare väder för det här e ju hur trisst som helst...va mysigt nån dag, satt inne å kolla på film me tända ljus men nu får de fasiken va nog!!!

Igår va de torsdag å VART hamna man då??? Hehe, jo jag Malin å Sandra satt här hemma först å snacka skit sen blev det Tompas...va faktiskt ganska trevligt, satt å snacka me trevliga människor hela kvällen :) Men va ändå en jobbig kväll, många jobbiga känslor kom upp på ytan å jag tror jag ger upp nu! Får höra olika saker hela tiden...vem ska man lyssna på??? Kanske personen i fråga men eftersom den inte kan snacka ur skägget så känns det just nu ganska hopplöst :( Jaja...får se fram emot festen imorn så kanske jag blir på bättre humör! Hoppas Bella kommer hem ikväll så hon kan hjälpa mig me musiken, börjar bli ont om tid nu...

Nej, ska hoppa in i duschen å sen dra till jobbet...hade hellre hittat på nå skojigare men men, jobba måste man ju!

Ha de gott!

(skrev detta i fredags em men ville tydligen inte publiceras...teknikens värld hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback