Vilat...

...mmm, liiite liiite förlänge!!! Gick som jag skrev i förra inägget å la mig för att ENDAST ta en lite siesta vilket blev 10h sömn ist hehe. Men antagligen behövde jag det, full fart sen 9 på morgonen i måndags å sov inge på planet å inge vidare hemma heller, hade 2 katter som ville ha all uppmärksamhet, sov båda 2 på mig, sötnosarna, saknat dom så :)...men nu har jag sovit som en prinsessa med Freja tätt intill mig :)

Sitter just nu å kollar igenom kurslitteraturen till skolan, ska verkligen plugga de roligaste ämnena man kan...NOT ; Matte, Data å ev Datorkunskap..:( blääää!!! Men måste faktiskt om jag ska komma nånvart! Så imorn e första lektionen för mig data 13.30-15.30...känns så nördigt å gå om datan för kan det ju...va ju på Röllingby jag mådde piss å inte riktigt klarade av alla ämnen i skolan å det får man minsann sota för nu, sjukt men that´s life! Vill man bli ngt så får man bita i det sura äpplet å det lär jag få göra i ett x-antal månader...

Å efter skolan ska jag direkt till jobbet...lite sugit faktiskt!!!  Men får iallafall träffa L8 P8 :)

Tro det eller ej men e fortfarande sjukt trött hehe...så blir till att gå å vila/sova ett tag till, mysa lite me Freja :) Siri har jag inte sett röken av sen jag släppte ut henne tidigare på dan, äsch, hon e väl ute å busar lite bara :) Hon kan ju alltid gå in i stora huset till de andra katterna, huvudsaken lille Freja e inlåst på natten...

Nej, kolla bussen till skolan sen sova lite till :)

Natti Natti / Go morron Go morron








*Drömmer mig tebax*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback