Nyår???

VART ska vi fira nyår i år??? Nu när det inte blir nå V-vik :( Vet ju att vi skulle kunna bli ett jävla kul gäng, MEN i Å-berga? Vart håller man till då sååå många??? Behöver iof inte va så många men alla har så många olika kompisgäng,kul om alla e samlade då :) Kanske försent men ska testa ringa Folkets Hus å kolla om nån av lokalerna e lediga...inte för att jag tror de men skadar , skulle ju  va najs om stora lokalen va ledig, kan farsan stå i baren :) Kan vi ju fasiken va typ va 80 pers, bara bjuda alla man vill, wiiiiieeee :) Återstår å se :) Men bråttom ere!!! Å jag som e ledig på nyårsafton :) Bytte ju pass, så jobbar julafton ist...Carran will fix this ;) MEN ni får mer än gärna hjälpa till :)

Nej, nu ska jag kolla vidare på Saturday Night Live, Justin e me :) Sett de förut men tåls att ses igen hihi...

Sen ere sova som gäller, 2 olika möten imorn + jobb efter :/ Känns sisådär för börjar känna mig hängig, precis som om man ska bli sjuk :( Echinaforce, te me honung å whiskey får de bli nu ett par dagar framåt så ska ni se att jag mår bättre :)

KRAAAM på er ala <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback