Tebax...

...jupp, here I am :) Har vart lite frånvarande en tid känner jag, finns en del förklaringar varför bl a har jag inte synts till här lr på nätet över huvudtaget för att min lilla älskling pajja men laga sig själv (hmmm...), ja, låter konstigt, men en dag funka inte tangentbordet å jag trodde de va slut, men så tänkte jag nu när jag kom ut till friggeboa att jag skulle testa å då funka den igen :) WIIIEEE :) Ack den som ger sig ;) Inte så att jag har råd att köpa en ny data nu precis, finns inte en sportmössa att jag skulle fixa de. Men de behöver jag ju inte tänka på nu :)

Sen har jag legat deckad i migränliknande huvudvärk i över 2v :( Rikigt riktigt tråkigt!!! Stog inte ut mer i tisdags så pratade me en sjuuksköterska som sa jag skulle åka in akut å han jag va hos förra veckan på akuten sa att de bara va att åka in igen om de blev värre å de va ju precis va de blivit så efter 10 TIMMARS väntetid fick jag ÄNTLIGEN träffa en doktor, ett sjukintyg och ett recept i handen...värt det??? Ja på ett sätt, fick ju iaf veta att det inte va nå farligt MEN...10 timmar, näe, fyyy, ingen hit, kunde jag ju egentligen ha legat hemma å väntat på att husläkarmottagningen skulle öppna å gå dit...sjukt, men man kan ju inte räkna ut väntetiden i förhand precis! Var iaf nån sorts spänningshuvudvärk jag fått tack vare jobbet, KAOS där så e sjukskriven till 23:e. Så på julafton ska Bella å jag jobba tillsammans :) Lite mysigt!

Å nyår har styrt upp sig :) Inte själv direkt, vill man göra nåt så gäller de att ta tag i det själv, lr me några andra å de va precis vad vi gjorde :) Hoppas så många som möjligt vill komma :) Ska bli SUPERKUL :)

Nu ska jag nog ta å lägga mig, tog en BRA stund innan jag skrivit de här...en aning darrig på handen...

Sussa gott!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback