Nu var det dags igen...

...ja att blogga lite igen, jag e ju inte den bästa på de som ni vet:) Men seriously, jag e ingen "data-människa"...jag kan tycka de e skoj å msn:a, kolla facebook, kläder mm. Jag tänker alltid när jag sitter me min lilla laptop i sängen att jag ska skriva ner nåra rader på bloggen men när man suttit å surfat runt så e jag helt slut i pallet, kan ju iof bero på ögonen mina som fortfarande inte e 100% bra från nystagmusen...eller så e de bara att jag e lite lat:)

MEN...nu sitter jag här å de e ju faktiskt lite kul å skönt att skriva av sig.

Man "brukar" ju typ berätta lite vad som händer i livet osv...meeen...vafan, har jag nå liv just nu? Har gått upp i tid så det känns som om jag bor på Solhälla för tillfället och helgerna ska vi inte tala om!!! Jobbar dubbelpass varannan helg och då KAN jag gå me på å ta de lite "halvlugnt" sådär, MEN när jag e ledig då vill jag hitta på ngt kul, men när man nästan har ringt varenda jävel å man får svaret; jag orkar/har inga pengar/e med respektive/bakis...ja, u name it...då pallar jag inte mer!!!

Vart tog den där trevliga gemenskapen vägen som vi hade i vårt lilla (ganska stora) gäng ivägen?Jag kan bara meddela att jag saknar de kvällar man satt å spela Tupolev, lyssna på musik tog nåra öl å kanske drog ut en sväng...kommer väl sluta med att jag får gå ut själv, för det här funkar inte längre. Jag mår inte särskilt bra å de vet många av er vad jag menar med, men nu e de botten...jag saknar och behöver er!!! Jag kan inte bestämma över andras liv och jag är absolut inte arg på nån av er,så får ni INTE känna...tycker bara att det är jävligt tråkigt att vi kommit ifrån varann så pass mkt:(

Men skitsamma, jag planerar nu att dra upp till Tärnaby å glutta på snygga snowboard-åkare me Sandra ;) DE NI :) Måste bort härifrån NU!!! Å då e de perfa att ta flyget upp till Tärna:) Sen i april bär de förhoppningsvis av till La Gran Canaria för att hälsa på Emelie som jobbar där...det vore ju sååå kul:) "Sola, bada å ha kul, med suntrip över jul" (nja, hälften stämde):)


Nån som vill haka på??? Säg bara till, ju fler desto roligare:)


Jaja, dags att sova tror jag, ska upp vid 11 å åka till Täbban me Bella å Danni...shoppa lite...ME LIKE!!! De tråkiga e att jag börjar jobba halv 5 å så jobbar jag dag på fre å ska va barnis fre - lör...så på lördag...DÅ SKA JAG HITTA PÅ NÅ SKOJ, e ju trots allt min lediga helg:)


PUUUH...sorry för att det här inlägget blev lite dystert men de e min blogg å jag behövde skriva av mig, that´s for shore! Och ni som nu tillhör "The gang" :) JAG SAKNAR ER!!!


Sköt om er mina käraste! 

image303

Siri behöver nog oxå sova:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback