Back on track

Hej igen mina kära läsare om jag nu har kvar nåra hihi:)

Har lixom inte riktigt haft tid och ro att sätta mig framför datorn, har mest blivit att man msn:ar lite å kollar in facebook lite sen har jag inte haft tid å ork me mer...men vet ni??? NU har Bellas killa Oscar kirrat internet på min bärbara så just nu sitter jag å min lilla bebis Siri å bloggar lite i min lilla friggebod, ja hon hjälper snällt till å kliver på alla möjliga knappar så matte snällt får radera å börja om hehe men hon e förlåten  hon e ju trots allt min lilla bebis:) Å nu har hon somnat, va väl kanske inte så skoj att blogga hehe...men detta menas ju oxå me att nu har jag en egen dator så kan inte skylla på att datorn e upptagen...yeah yeah, jag ska bli bättre på att uppdatera mig...*promise*

Sitter å funder på vad som hänt sen jag skrev sist...hum hum hum...en hel del skulle jag tro, skrev ju sist på fars dag :)

Ja jag har bokstavligt talat jobbat som en blådåre i dec vilket jag hoppas kommer visa sig nu på januari lönen *längtar* för då ska jag fanimej köpa mig lite nya kläder, känns som om det var år å dar sen :(

Det har vart en lugn å skön jul å nyår, va på den tradionella nyårsfesten i västervik där David å Frida ställt till me nyårsfest á la galatema :) Va en så jävla lyckad fest så det finns inte :) Kanon bra å kul blandning på folk, supergod mat å allt va så fint gjort och DJ hade dom...där snackar vi DJ...bra blandning på musik, körde rubbet å de va röj fram till 5 snåret...så jobbar en bra DJ å värdpar!!! Stor eloge till er David och Frida!!! Känns dock mkt trist att detta var sista året *snyft*...men kanske de e dags för oss bergabor/sthlm´s bor att styra upp något!?! Jag ställer gärna upp som 1 av ansvariga :) Tycker sånt e jättekul!

Om ni vill se lite bilder från nyår så finns de på
www.nyarsgalan.se

Idag, eller ja, i går blir det så fyllde jag år :) hela 26 år...ja nu närmar man sig 30-års krisen...NÄÄÄÄÄDÅÅÅÅ, inte Carran heller ;) Jag ska försöka va så busig jag kan resten av mitt liv hihi...bus bus bus, de lyyyser bus i ögonen just nu:)

Fick en jättefin ljusbricka, fixa nagelförlängning å en superskön madrassvärmare för min stackars onda rygg å nacke, kommer sova som en princessa inatt :) Skulle tydligen få nå mer imorn, sorry, idag blire ju :) Å just de, fick 500:- presentkort på Guldfynd osså av barnis familjen:)

Nej men ni ser hur det blir när jag börjar skriva...typ en novell...hehe...

Vi hörs när vi hörs:)

STOR KRAM TILL ER ALLA som tycker ni förtjänar en ;)

image300

Ja ni ser...fullt ös va de på dansgolvet, här ser ni Frida & moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback