Heath Ledger död...

...ja, kom nyss hem å slagit på datorn å så kom startsidan fram å där står de att Heath Ledger hittats död i sitt hem, man vet ej orsaken, ev överdos :( Man blev lite ledsen, visst, jag kände inte killen men jag gilla han jättemycket som skådi...HUA...28 år gammal å lämna en 2-årig dotter efter sig :(  Stackars...Världen e ond ibland, lite för ofta kan jag tycka!!! Men men....R.I.P.

Nu ska jag försöka plugga lite...asså jag e så jävla sjukt trött på den där äckliga gröna naturkunskapsboken...vill ALDRIG mer se den igen! FY! E ju inte ens kul...går ju in i skallen men försvinner ju för fan lika snabbt...ååå va bra de kommer gå å plugga me den här inställningen Carro...hehe:)

Men vill man bli nåt, som i mitt fall ambulanssjukvårdare, så får man ta å skärpa till sig å ta sig i kragen...problemet e att jag tror jag tappat min krage:)

Håll era små/stora tummar nu e ni snälla! Klarar jag detta e jag iaf Godkänd och det räcker gott och väl för mig!!!

See ya later;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback