Hundvakt

Åt mina gna hundar denna gång å bara ett par timmar:) Mammis, Pappis å Danni tog en sväng me bilen, tror de skulle käka lite istan å snäll som jag e så ställde jag upp på å va hundis:)

Sitter å smuttar på ett glas rötjut...mumma:) Å jag måste leta upp videon till låten "Ett glas vin" sååå skön asså...TACK ännu en gång Linda, hon sa att det va en riktg "carro-låt" ååå så rätt hon hade:) Ska leta vidare å dela med mig av den...väntar btw fortfarande på bilderna från i tors å igår...men Linda e inte lätt att få tag på just nu, å jag ska inte säga så mkt för Linda har ett x-antal ggr ringt å ringt å ringt å jag har inte svarat, inte för att jag inte velat utan för att jag e en 7-sovare å typ "glömmer"  mobilen lite då å då:) Carro i ett litet nötskal!

Jahapp,kvällens planer då? Ja, det va en jävligt bra fråga...en sak som e klart att jag ska bege mig till syster-yster å dricka lite sen blir det nog en sväng till la sportbaren...pinsamt men billigt å bra när man inte har så mkt pengar...å man KAN faktiskt ha kul där!!! Får se vilka som hakar på...messat nåra men de flesta verkar va lite off å på annat håll...vi fr la se. E glad att jag å Bellis ska hitt på nåt iaf:)

Ska hoppa in i duscha nu å sen laga lite mat...fyyy faen va tråkigt de e å laga mat till sig själv:( Men ännu tråkigare å gå va hungrig)

Hoppas ni får en kanonkväll!!!

Hörde jag en skål? Skååål...skååål...:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skååål...SkåååÅl =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback