Lördag&Söndag

Jag satt ju som sagt hundvakt i lördags å sen när pappan kom hem så skjutsa han ner mig, Malin å Sandra till Bella å Orren (Orren va iof inte hemma) sen tog "morfar" me sig Kira hem hit...han skulle va "barnvakt" hette de:) För vi kunde ju inte ta me stackars hund till Sportbaren...nej, det får man inte! Vi knata dit vid 12 ca å de va nog sammanlagt 15 pers där :( MEN...där fanns ju öl å biljardbord :) Så vi stanna :) linda cykla hem, Sandra haka på ett tag sen va de bara jag, Bella, en full Orre å Matte kvar så då spela vi biljard...Bella&Orren mot mig&Matte...dom vann men fick iaf in ett par bra slag (lr vad man säger hehe) va lite stolt där för det va typ 2:a gng i mitt liv jag rör en kö...andra omgången körde vi "chilensk biljard" å fråga för bövelen inte hur det gick till för jag va inte vid mina sinnens fulla bruk hehe :) Men dom jävlarna vann igen...Men det bjöd vi ju på...lr hur Matte??? :)

Sen va det hemgång...tog en eeevighet å komma hem för den fulla Orren skulle cykla typ 100 varv i rondellen...livsfarligt!!! Sen ville jag cykla...fråga mig icke varför men cykla gjorde jag...i typ 2 sek för sen hade jag cykeln över mig å låg å asgarva hehe...men det kunde ha gått illa för de va en rejäl jävla vurpa...slog i rumpan å slog upp hela knät, så de e dubbelt så stort,blått å blodigt nu :( "DUM-HJÄLMEN" !!! Väl hemma laga jag mat, fläskkotlett å pasta blev de...mkt gott :) Hade av nån anledning slängt in pommes i ugnen som jag btw hade full koll på men VARFÖR pommes när vi hade pasta??? Man kanske inte tänker så bra me alkohol i kroppen helt enkelt hihi :) Blev bara Orren å jag som käka för Bellis decka lr nåt...


Bild på knät...

Ser ju själva att så här ska det INTE se ut!!! AJJJE :( Ligger nog lite ojämnt me benen ser jag nu men ni ser ju ändå att de e sjukt svullet...hoppas jag inte pajjat nu bara för de e ju mitt 2onda" knä...såklart...blir sååå trött på mig själv ibland!!!

Resten av dan har vart lugnt å skön, softa @Estay Mansion sen skjutsa de hem mig å tog tillbaka Kira...jag hoppa in i duscha för jag skulle möta Helene inne istan...det vankades bio, Sex And The City blidde de å ett besök på donken, mkt trevligt!!! Tack Helene :) Filmen va störtskön...mkt sexkämt, skratt å tårar...klart bäst i hela filmen va ju Samantha ;) Hon e ju sååå klockren!!! Så vill ni se en riktig "tjejfilm"...se den!!! Enda negativa va att jag inte höll på å hinna me sista tåget hem...så fick springa som en galen å satan i gatan va ont de gjorde :( Men jag hann iaf så de va verkligen värt smärtan...

Blir nog bio imorn oxå (mån)...Linda,jag,Bella,Sandra å Malin prata om att gå å se Mama Mia :) Enligt Linda ska den va super :) Hoppas det blir så:)

Eftersom jag inte e så trött just nu så ska jag zappa lite på dumburken:)

Pöss på er!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Aj stackarn, det där knät ser inte så roligt ut =(

Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback