Semester

Inne på 2:a veckan semester, börjar jobba på måndag igen å jag tycker det suger...verkligen...nu när det fina vädret kommer å allt...men har 2v. till v .33 & 34 :) Så så illa e de inte, å så har jag ju ganska bra arb.tider, kan ju fortfarande åka å bada osv eftersom jag för det mesta börjar 16.30 :) Den 2:a halvan av semestern så flyr jag landet...antingen med Bella eller med familjen, det visar sig, blir iaf en sista minuten! Va utomlands senast -03 me Bella, så vore sååå himla härligt!!!

Det här ser väl inte så himla illa ut...



Va här sist för typ 10 år sen...e Alghero på Sardinien btw...så vore inte helt fel å åka tillbaka å plaska i det där vattnet :)

Har legat däckad tyå hela kvällen, får ju skitont i huvudet när de e "starkt" ljus ute, t.ex. som sol pga ögonen...å sen e ju inte knät alls nå bra MEN ska fan inte klaga egentligen, va ju ganska självförvållat...men gör faktiskt jätteont :(

Just de...va på bio me tjejjerna igår:) Jag, Bella, Danni, Linda å Malin gick på Mamma Mia...va riktigt bra, har ärligt talat inte vart så förtjust i Abba men NU gillar jag fan dom...mycket :) Se den!!! Man sitter å dansar me, sjunger me å skrattar :) En film man mår bra av å se...som Sex and the city:)
Appropå Sex and the city...så ska jag kolla klart på det nu, går ju på 3:an :)

Puss å Kram på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback