Tjejmiddag 18/7-08

Lite pics från tjejmiddagen hos Linda ska vi ha oxå :)


Rock on Eva ;)

Sån skön poose, Eva går verkligen in för vad hon gör ;)

Gott me nötter :)

Malin i full koncentration ;) Å jag trodde Linda BARA skulle ta på Malin...därav intryckt i soffhörnet hehe :)

En poose framför fläkte a la Carola innan hemgång :)

Eva på väg hem...

Jag å Linda ville ju inte va sämre...ville oxå göra en "fläktpoose" :)

Å en till...:)

Malin :)

Å här har vi maten, kall pasta me kalla köttbullar å asgod vitlöksdressing, sallad med örtdressing å givetmiss en massa vin:) Å Linda...DET VAR GOTT!!! Simpelt å mumma ;)

Fler sånna här kvällar TACK!!! E ju så mysigt å bara sitta å snacka skit, dricka vin, lyssna på musik, spela guitarr hero å poosa framför en fläkt...Girl´s Only!!! :)

Ska styra upp ngt...jag lovar ;) Så får grabbarna komma sen ;) Låter det bra???

Neee, dags att sova nu kanske..e ju fan morgon å ljust ute redan :/ Men men...jag har SEMESTER så jag gör PRECIS vad jag vill :D Men börjar känna mig såhär......................


Dum katt man har asså hehe, decka i leksakslådan :)


Å såhär stor har bebis-Freja blivit :) Underbara varelser mina små bebisar!!!

Sov sött...vakna inte blött :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Carro!

Kollade in Malins sida och hittade dig här :)



Åhh, vill också ha en sån kväll till :D massa förresten!! Hoppas vi ses snart igen! Puss sötis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback