Tjenixen

Så Linda...NU har jag fixat så det ser någorlunda ut:) Bloggen såg ju för täskigt ut där ett tag...å inte särskilt uppdaterad heller, men ni känner ju mig, jag e ju lite av en periodare;)

Har nog inte hänt så mkt sen sist, typ jobbat gärnet å festat å umgåts me mina underbara vänner däremellan:) Mycket jobb har det varit men nu är det sammanlagt 5 arbetsdagar kvar sen är det SEMESTER i ca 3 veckor!!! Wiiieee:) Ska bli sååå skönt! Har dock inte bestämt ngt speciellt att göra...Malin å jag ska åka till Kolmården...DET är bestämt iaf:) Måste komma på hur vi ska ta oss dit bara, bil vore ju inte helt fel, typiskt att man har bil men inte körkort...lite lättare om det va tvärtom för en bil kan man ju alltid låna, tror inte de e så poppis om jag "lånar" pappas körkort:) Näe...måste styras upp!!!
Men ska iaf bli sjysst väder vad jag har förstått...INTE mig emot:) Nu har det ju vart hemskt väder...all färg man hade fått i början av sommaren e ju som avskrapat så nu e de dags å passa på å få lite färg i nyllet:)

Sitter här å e fortfarande irreterad på att bussarna inte går...e ju busstrejk...visst kan jag cykla, det fck jag snällt göra imorse, men inte så kul när man inte kan andas pga astman, tappa rösten idag på jobbet så låter som en gammal kråka som druckit liiite för mkt whiskey.) Vet iof inte om de e allergin lr om jag håller på å bli sjuk...jaja, skitsamma, inge kul å cykla i vilket fall som helst:( Kanske tappar några gram, alltid nåt positivt:)

Nej nu ska jag lägga mig å krama om mina små katter!



För söt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback