TTTT

Japp..torsdag...ååå vart hamnar man då??? =) Tompas såklart haha...patetiskt men fan så kul när "alla gamla rävar" e där=)...De blir "hej...hej...hej..." hela tiden...lite skoj=)

Jag å Bella svida om å fixa oss på en timma sen bar det av till Adamp & Linda å drack lite vin å kolla roliga klipp från youtube...va lite uppdelat, jag Bella Linda & Malin satt i kmen efter en timmas prat å skoj så var de dags å röra på sig...drack ännu mer (dock inte för mkt hehe) snacka massa skit å svängde våra "lurviga" som jag iof tror va ganska välrakade...vi brukar va duktiga på å raka benen=) Víll ju inte ha nån jävla djungel på div ställen=)

Va kul å träffa lite folk, bl a Fille som jag inte pratat me på år å dar sen känns de som...togs åxå en del kort av paparazzi - Linda som jag hoppas får snart=) Ska dela me mig...=)

 "I morgon e en annan dag..."=) Får la se vad som händer då, Sandra prata om att dra till båten Patricia å käka, hon hade fått nå "halva - priset - tjossan" så de kan ju va mysigt=) Får se vilka som hakar på om de nu blir imorn...annars hiitar vi på nå annat bus ;)

Näääeee...Bella e på utgång...ska fixa lite här, hon ska SOVA MRD SIN SYSTER...hör å häpna...händer inte sååå ofta skule jag vilja säga, men e sååå GLAD när det väl händer=)

Sleep tight=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback