Skinny - Jag älskar dig

Den här låten ligger mig varmt om hjärtat tack vare en viss person...låten e bra å texten E faktiskt väldigt fin...tycker jag:)
Den va tydligen "inne" förra sommaren men kan fasiken inte hitta nån video lr en bild så man kan få se hur karln ser ut!!! BUUU!!!
Ni får väl tralla som ni vill:) De flesta har jag ju plågat med den här sången :)

Jag såg ditt mjuka hår ligga nära mitt Jag såg ditt vackra ansikte nära intill mitt Jag såg dina fina ögon titta mjukt på mig Jag kände din varma kropp nära intill min  känner dina varma läppar tätt intill mina känner din lätta hand ligga över min Jag såg ditt mjuka hår ligga nära mitt Jag älskar dig, jag älskar dig igen
Ååå, att det skulle bli som det skulle bli :(
Just nu känner jag bara att jag vill träffa en go´kille som jag kan få ta hand om å krama på..självklart vill jag att han ska ta hand om mig me å kramas :)

Men men...va e en bal på slottet? Alldeles alldeles...UNDERBAR...:)

Nu ska jag krypa ner till mina missar som sussar gott...efter att ha gett matte 2 rejäla rivsår på låret...TACK Freja...jag e inget jävla träd!!!

NATTI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback