Youngblood





Japp...nu e den slut å nu e de Rännstensungar på 4:an hehe...har sett den för läääänge läängesen, minns att den va ganska sorglig :/ lr minns jag fel?

Youngblood va lika bra som jag mindes (stavar man så haha)...men man bör ju kanske gilla hockey å vilken tur att jag gör det :) Å fula e inte grabbarna heller, ja Rob Lowe & Patrick Swayze :) De andra hade inte många puckar i målet hehe (Malin´s KLOCKRENA kommentar som hon sa HÖGT å TYDLIGT vid Slussen så en kille höll på garva på sig hehe).

Måste erkänna att jag blev braaa sugen på å se Dirty Dancing nu när man såg "Johnny" :) Men det får bli en annan kväl de :)


VARFÖR e jag inte trött för??? När & om (JAG SKA BLI) ambulanssjukvårdare så e de ju helt klart kvälls-och nattpass som gäller ;) *längtar* Men e ju ett x-antal år kvar...men men, den som väntar på nå gott väntar ALDRIG för länge :)


Nu kom jag å tänka på...lr jag har tänkt på det heela jävla dagen...att jag ev. inte får semester på lördag:( Så suuurt när de va klart å jag blev sååå glad men så fick hon som skulle "hopa in" för mig förhinder...:( Men väntar på svar från 3 st så håll era små/stora tummar nu...*hoppas* Ska nämligen in till stan tidigt, sitta i nån park å ta nån öl å sen vidare till Kungsan å kolla Sverige - Spanien, vill man ju INTE missa jue...annars får jag väl ta tåget snällt efter jobbet å möta upp gänget å af gå ut å parta lite, går ju bra de me:)




Min älskade syster Daniella (Danni) så jävla söt å ni anar inte hur jädrans brun ungen e,fattar inte vad hon gjort...har ju tyvärr inget kort på oss tillsammans:(


Jag å Bella på Sportbaren :)

OK..det där var SEEENT på kvällen (vad jag minns hehe), därav ja, lite glansiga&snea ögon ;)

Älskar er mina kära systrar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback