Att det ska va sååå förbannat svårt...

...Att bara lägga sig under täcket och läsa nåra sidor i boken jag läser som för övrigt  e asbra, "Säg det inget till någon" 49 spänn på ICA, som hittat ;) ett tips till er som gillar sanna berättelser som e bra skrämmande så man ryser!!! Näääeee men ist för att göra så...så sätter jag på dumburken å slår på datorn å tänder lite mysiga ljus!!! Hum hum hum...vad ska det bli av Carran hehe. Så nu ligger jag här i min Stooora dubbelsäng (som jag FICK av min söta Linda...TACK), har alltså en "friggebod med säng" nu :) Sover som en prinsessa...när jag väl gör som jag borde, SOVA!!! Ligger nu i min underbara säng med datorn i knät me 2 "snarkande" katter brevid mig...kanske de försöker påminna mig om att matte borde lägga ner verksamheten och tänka på skönhetssömnen så jag inte ser ut som ett spöke på mötet kl 13 imorn hehe :) NJAE, inte ännu hehe...e ju nattmänniska så trivs som fisken i vattnet här just nu:)

Jahapp, va mer kan jag ha å förtälja? Ja a ni...va på tegel me Fille i lördags vilket va mkt trevligt:) Tur att Malin va där bara för annars hade jag inte kommit hem på nå sätt eftersom Filip sa att "de fixar vi" men lille Filip "försvann" innan stängning så TACK pappa Carell för skjutsen hem:) Annars hade jag fått stått all alone å vänta på nattbussen som inte gick förrän kvart i 4 å som inte ens åker förbi här:( Men men, det löste sig ju iaf!


Nja, borde kanske sova lite för jag behöver de, jobbar alldeles för mkt...e ledig endast på tors å då ska jag va barnis å så e de möten å skit...jobbade på tok för länge igår (mån), började 6.45-15.00 gick hem till mormor å tog en dusch å käka lite sen börja jag igen 16.30-22.30,,,men de ger ju lite stålar iaf;)
Å de behövs för en helgtripp till Västerås och en vecka till Tärnaby står på schemat :) Saknar er så...så de e värt besväret!!! Och idag är Takida bokat å klart:) 13:e april då ska jag å Bella dit å röja lite :) *längtar*

Och på sön e jag ledig från kvällspasset iaf så då bär det av in till Ninizen, vi ska hitta på nå bus, e lite sugen på bio, får se vad Nina e sugen på, visar sig, bara jag får träffa min lilla gumma...miss you:)

Det här gjorde susen...nu har jag lättat mitt hjärta å blitt trött av å skriva så nu kmr jag nog kunna somna hehe:)

Måste bara visa er mina söta sänkompisar (i väntan på prinsen-men han får stå ut me mina bebisar ändå)

image304

Sömnig Bebis nr 1 - Siri!

image305

Sömning Bebis nr 2 - Tompa!

Måste ju bara visa de rosa fina halsbandet jag hitta till Siri med små strass stenare på:) Tyckte de passa henne å så va de sååå sött :)

image306

Så söt!

STOR KRAM till den som vill ha!

Natti Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Shopping Bitch

Vilka söta katter"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback