mörn mörn

Tittar ut genom fönstret å de e SOOOL=) Myspys, va dock ute en sväng å de e svinigt kallt kan jag meddela!!! På me varma jackan,mössa,halsduk å vantar...då lär jag inte frysa=) Ska ju till doktorn kl 8, hade MER än gärna legat å sovit nu men men...icke då, får ta mig en powernap när jag kommer hem...hoppas de inte skickar mig vidare till röntgen å skit bara...men det e väl iof bra så de ser vad som e fel på denna skadade stackars fot!!!

Fredag idag, för er som missat de=) Och vad ska man hitt på dåra? Har ju inte jobbat eftersom jag e sj.skriven så jag bör nog ej göra nåt annat än att hålla mig inomhus...men bara för de kan man väl hitta på ngt!?! Orren e i Danmark över helgen så jag å Bellan ska va där under helgen, lr iaf lördag-söndag...typiskt att Bellan jobbar=( Jag ska iof va barnis,om jag orkar, å då e jag ju inte hemma förrän 9 så de e ju ok.

Vad ska man mer hitta på idag då??? Tänkte iaf smita in till Solarieöarna för ett avslappnande besök=) Sen när man kmr hem kan man ju inte göra ngt, helt handikappad med den här förbannade foten=( Annars kunde man ju gå ut å busa me vovvarna lr nåt, hade planerat å simma oxå men näherå...ICKE!!!

Hoppas nån vill umgås med mig ikväll för jag PALLAR bokstavligt talat inte en kväll till å bara sitta själv...har mina underbara föräldrar förvisso, men eftersom jag bor hemma så träffar jag ju dom varje dag...skulle så gärna dra hem till nån å ta nåra berka å snacka skit, like old times, men alla e ju en stor hög tråkiga muppar som inte får arslet ur vagnen...hade jag bott själv så hade jag haft fullt hus VARJE HELG!!! Så det så!!!

Jaja, vi får la se hur dagen blir...håll tummarna nu för att farbror doktorn e snäll=)

Ha en underbar dag mina käraste!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback