Panik...

Klockan börjar närma sig 03 och min tele ringer 06.30...HUA...ska stå staplad pigg å glad kl 08 på (hmmmmm) härliga Solhälla å va redo för att ta reda på både de ena å de andra...no more details...

Men hur fasiken ska jag palla, kan inte somna:( mår inte helt bra av olika anledningar:( Hoppas det blir bättre om ja...nåra timmar...blööö

Och inte nog med det, jag jobbar dubbelpass imorn så första passet e 8-11.30 sen börjar jag 16.30-22.00,ska ta me Ronja-Bus (1 av vovvarna) till jobbet så blir de lite roligare:)...däremellan ska jag bege mig till simhallen å hoppa i bassängen å smma nåra rundor, MÅSTE bli bra i knät nångång och jag behöver ju MINST sagt träna oxå hihi:) sen drar jag till solarieöarna för en stund...*längtar* sen bär de av hem till mormor för att vila å äta lite:) Ska bli mysigt, bli lite ompysslad :)

Hoppas de händer nå skoj på kvällen sen för kommer gå å sukta efter en berka heeela dan hehe...blir som en liten belöning tycker jag:) Men börjar 8 på söndag igen så blir relativt lugnt...

Näe, nu e kl 5 i 3...dags att lägga ner verksamheten för denna gång!

Ha en underbar dag mina kära!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback