Påskhelgen

Ja det var en riktigt mysig påskhelg må jag säga=) Ja fredagen va ju inte så givande men me tanke på helgen alkoholintag så va de nog bra me en "vilodag" hihi =)

Om lördagen har jag redan bloggat så den skiter vi i...men igår(söndags)va det en klockren gammal hedlig "hemmafest" @Estay Mansion ;) Vi va väl ca 11-12 st som käkade, de va lite Barbeque-tema såhär mitt i SNÖOVÄDRET...hehe, så jädrans gott va de:) Grillad biff, Oscars potatissallad+Bellas potatissallad (båda lika goda) och lite annat gott till det, säger bara *YAMMY*...och inte nog med det så gjorde bartender-Bella en välkomstdrink till oss alla, en Vanilla Sky blidde de,mums!!! Sen kom det ytterligare ett par pers, tror fasiken vi va mellan 15-20 pers...en helt klart lyckad kväll som för min del slutade däckandes på soffan...okontaktbar så Bella Oscar å Ana-maria fick bädda ner mig...ordentligt för jag hade bara somnat på stället, sittandes t om tror jag...haha...men konstigt nog så mådde jag oförskämt bra efter att ha druckit 2 pavor vin+drinkar=) Började ju fasiken kl 5 på kvällen...=)

Söndagen har bestått av att jag vakna 10 med ALLA kläder på å utan täcke för de hade jag sparkat av mig...=) Bytte om, somna om å gick upp å käka frulle vid 2, softa runt lite, haka me en sväng till jobbet (Bella skulle jobba) medans pappis handlade, hjälpte mammis å laga mat sen har jag bara SOOOFTAT!!!

LÄNGTAR till på Söndag...för då ska min darling Niniz  jag ha pyamasparty hihi..hyra film å käka lite gott...ÅÅÅ, Niniz, du måste ju ta me S.A.T.C. så vi kan skratta oss till sömns, vilket vi ändå hade gjort=)

Nej, nu ska jag gå å lägga mig, ska upp halv 7,men har lite svårt att sova för Siri verkar va på G att föda å hon e så liten så jag har fått hjälpa henne varje gng...hmmm...hoppas jag e hemma bara när de e dax ifall det inte blir nu...jaja, mamma får va barnmorska då=) Det tycker ju e sååå kul mamma, lr hur=)

Har nåra bilder,blev inte så många,från helgen, men bättre å roligare än inget så lägger upp de jag har=)

Från Påskdagen:

Från vänster...
Matte, Sara & Michael, Kusin Josse & Fredrik, Ana-Maria & Lillasyster Danni, och till sist Matte & Slampan Carro=) Yeah yeah, jag bjuder på den ;)

                    

Ja som ni ser så gick INTE min kamera varm, inte ens värdparet va me på en bild...illa illa Carran!!! Får bli skärpning till nästa tillställning=)

Bjuder på en nytagen bild oxå, jag har inte klippt mig, utan jag va bara så förbannat trött på snebenan som jag ALLTID har så kamma ner skiten å resultatet blev detta=) Fint lr fult...jag trivdes å de kan va skoj att både kunna ha snelugg å lugg=) Men hoppas på att få en tid till Malin nu i veckan för ser ut som en trasig avdankad skurmopp i pallet=)

image345

Nej gott folk!!! Dags att gå å ta hand om Siri...hon ligger här å har värkar ser det ut som...stackarn:( Men ska man va ute å ränna som en liten slinka så blir det så här..."So, shame on you Siri!!!" =)

Avslutar med en liten påskbild på Lottas vovve Hugo (Lotta=världens bästa jobbarkompis)!!!

image342

KRAM till er alla som känner att ni behöver en<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback