Zappar

MEN...vad hittar man den här tiden? massa blaj å porr på ett antal kanaler...njae...inte precis vad som föll mig i smaken så blir nog till att lägga sig att läsa boken...e bra spännande nu...

image307  
Så ser den ut! LÄS!!!

Har inte kommit så långt men de e en sån här bok man fastnar för från början å sånna böcker gillar jag, jag kan lätt tröttna om de e en trög inledning...tror inte jag e ensam om de:) 

Jahapp, vad har hänt idag då? Skulle gå upp halv 11 men låg å "sträckte" på mig till halv 12, inte uppskattat av Bella hehe, skulle ha tagit 10 över 12 bussen som jag SJÄLVKLART inte hann me eftersom jag e bra seg på (hmm) mornarna+att vi skulle ut me vovvarna så de blev nästa buss ist:) Men vi hann juh...mötet började ju inte förän 13...lungan juh ;)
Så har vart aktiv på jobbet från 13-22.30 :/ + att en liten dam inte hade sin bästa sida ikväll, så vi va tvugna att sätta oss för att lugna ner oss, va verkligen inte alls någe skoj:(...undrar hur länge jag kommer orka...ska verkligen kämpa i höst (plugga upp ämnen) så jag kan söka vidare så jag blir ambulanssjukvårdare innan de e dags att pensioneras hehe:)

Å inte blir de nån sovmorron imorn heller...då ska jag va barnis åt Paula & Axel:) Mina små änglar!!! Så pappa Mackan kommer och hämtar mig halv 2 å innan dess ska dess ska jag ut å rasta 3 vovvar, tvätta mm så ja, upp i god tid imorn Carran:)

image310
Här har vi busungarna Paula & Axel me sina kära gosenallar...de bara lyyyser bus i ögonen på dom:)

      
AXEL-BUS                  PAULA-BUS               CARRO-BUS

Vilken trio:) Gissa om vi e bra på å busa:) You bet we are ;)

Nej, nu ska jag läsa nåra sidor innan jag somnar in som en prinsessa!

I kväll/natt/dag går mina tankar till Dig Lotta! Hoppas allt löser sig! Älskar dig min lilla x-tra mamma!!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback