Hopeless...

Kom hem från Västerås i fredags eftermiddag å fick ta å stanna till på jouren pga att jag inte kunnat andas ordentligt sen natten innan å fram tills nu... :( Fick andas in nån "kortison-coctail" vilket hjälpte en liiiten aning...skumt...kändes ju inte så kul när man hade semester å EGENTLIGEN skulle ha befunnit mig i Lönneberga...dumma jävla karlar :(  Men som plåster på såren blev jag sj.skriven den helgen jag skulle ha semester så nu har jag 3 sem.dagar tillgodo som jag ska utnyttja VÄL (!!!) :) Va deckad hela fredan pga av all medicin men sen på lördan va de bara å styra upp sig å dra till "Estay-mansion" där jag, Bella å Linda förberedde för en en supertrevlig grillkväll=) Va verkligen jättekul=) E lika nervös varje gång jag går in på Facebook för Linda tog en HEL del bilder som hon hota lägga in på F.B. Bl a när jag står å diskar i en oooerhööört sexig handuk haha...Men vafan, e dom så jävla fula så bjuckar jag på de ;) E inte den som e den ;)

Andningen har fortsatt varit förjävlig så jag va hemma från jobbe igår å somna SÅKLART precis då jag skulle upp å göra mig iordning å dra till husläkaren, fick gå till jouren ist...muskelspänningar skyllde hon på...allergidoktorn (som jag litar mest på) sa att jag fått en kraftig luftvägsinfektion :( Jag har sååån tuuur hörrni!!! Så nu e de antibiotika...igen...men får å har alltid haft de så här på sommaren, sen jag va liten, att jag får en infektion pga pollen (konstigt men sant)...men älskar våren/sommaren iaf=) Bara så jobbigt att man ska behöva gå på "halvfart" när man borde gå på "turbo" !!! Yeah Yeah, det löser sig :)

Imorn ska jag på handledarkurs för här ska nu tas körkort=) Om man ska bli ambulanssjukvårdare...så BÖR man va en skicklig förare (tuuut tut tuuut tut)...hmpf...så nu e de fanimej dags å lära sig köra bil asså ;) Ska bli en hejare på de...promise ;) *heja heja heja* Lite drygt att de e en kurs man måste gå på å att de kostar multum...men men, that´s life!!! När jag börja övningssköra för ca 10 år sen behövde man bara skriva under ett sketet papper...

En annan sak som suuuger häst***** e att Kristina har babyshower på lör OCH självklart ska jag va barnvakt hela dan å kvällen...men har lovat Mackan & Annika det så länge så det ändrar jag inte på...känns väldigt elakt när de planerat osv...hoppas vi kan ses en annan dag gumman innan bebben kommer=) Kanske hinner komma en liiiten sväng innan, ska verkligen försöka=)

Neee ni underbara...See ya soon=)

Pöss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback