Siri & Freja

Mina bebisar...utan dom...hua va ensam jag skulle va då!!!

Har tagit lite nya kort på dom som jag tänkte ni skulle få se:)

image386


Utmattad Siri & Freja efter en hel del bus=)


image387

Freja busar (som vanligt) bland mina nya kuddar=)

image388

Lattjar me favvo-bollen, ni ser hur de bara lyyser bus i dessa underbara blå ögon...

image389

Så underbart söt du e!!!

image390

Nej, nu ska jag göra som Freja...SOVA!!!

Ska upp tidigt imorn, ska till doktorn sen ut å lapa sol sen bär det av till Norrtälje till handledarkursen...hoppas bara den här jävla "dum-ont-i-magen-veckan-värken" gått över bara!!!

Sleep tight my friends!!!


Kommentarer
Postat av: nina

gud vilka fina nya kuddar du har!!! :) jätte snygga! pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback