Västerås=)

Jajjemen,nu  e man i V-ås=) Braaa fiiint!!! Kan väl börja me att iaf jag å kvasten e en aningens sega efter gårdagens äventyr hehe=) Elin å Erik verkar va lite piggare, de e på IKEA å shoppar å ska handla krubb till ikväll, blir grillat ikväll igen...inte mig emot:,för jävla gott ju...=)

Igår kom väl jag å Erik hit vid halv 4-tiden, drog till glasbanken å inhandlade lite alkoholhaltigt (som man fick i sig lite för mkt utav igår hehe) sen va de handling så vi kunde dra hem å laga krubb, vi blev ett par st...tror fan vi va 9 pers som skulle grilla på en elgrill=) Fick ju bli i omgångar men mysigt å gott va de iaf. Sen bar det av mot Kåren för å dricka ÄNNU mer berka å shaka ass=)

Träffade en väääldiiigt söt kille som jag umgicks me typ hela kvällen=) Så kom hem till lyan här för typ 2h sen hihi =)
Men jag min dumma hjälmpitt "glömde" byta nr...så förjävla dumt (!) för de va verkligen en kanonkille....men men, that´s life, e de meningen att vi ska träffas så gör vi väl de...*hoppas*

Nej, nu ska jag gå å umgås lite me Danne (kvasten) å vänta på resten av folket...

Puss på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback