Fredagen...

...blev inte som planerat :( MEN, det fanns en anledning som gör att det är HELT OK! :) Och det kommer fler tillfällen, hoppas jag :)

Fredagen blev ju som sagt ändrad, minst sagt, så Sandra å jag möttes i Centrum å tog en fika sen stövla vi iväg emot "Las Lampas" ;) Väldigt skönt, koppla av i en sisådär 20 min...dock brände jag mig lite i fejjan, men börjar gå ner nu. Handlade lite middagsmat mm på vägen hem. Mat lagades å sen va de dags för idol. Tycker det va helt rätt att Robin fick va kvar. Han blir bara bättre å bättre å de e kul att titta på nån där man kan se hur en person kan utvecklas!!! Men vem ska ut nästa vecka??? Vettefan, svårt som satan, å jag jobbar så missar ju allt :( (idolnörd hihi)

Med andra ord så blev det en  mysig hemmakväll, pappa å jag tog en öl, kolla TV å snacka skit me mammis, alltid lika kul å retas me henne hihi :) Har vart hundvakt åt Kira (sötnosen) så Bella kom hem hit efter jobbet, dock helt slut å senare än vanligt, KAOS på bygget, som vanligt  (!!!) så hon fick jobba över stackarn :( Men vi hann me lite skitsnack å kolla på gamla kort , bl a från första sommaren i Västervik...fasiken va vi garva :) Härligt å skratta åt gamla minnen å den sommaren va den BÄSTA!!!

Nu sitter/halvligger jag i sängen, läst lite bloggar och msn:at, men nu börjar nacken bli trött och ögonen börjar svida så tror det e dags att stänga av den här lilla vännen, lägga sig ner och sluta ögonen...ska bli skööönt!

Imorn blir det iaf utgång, iof bara Sportbaren, MEN jag å mina kära vänner har efter förra lördagens besök på Tegel kommit fram till att Sportbaren e fan så mycket roligare än det där SKITSTÄLLET!!!  Så ska se om det finns nånstans att sitta innan, vinet står redan på kylning så jag e så gott som redo ;) De e Mallan som ska firas, för att hon fick jobb :) Så härligt när det går bra för ens vänner :)

Nej, nu ere strax dags för tändsticks-metoden om jag ska hålla mig vaken :)

Jahapp, nu har Ellen DeGeneres Show börjat på 5:an...måste titta lite :) Han mörka killen från Criminal Minds e tydligen me...å han e INTE ful hihi :)

Ta hand om varann och hoppas eran helg blir kanon!!!

KRAAAM!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback