Klassåterträffen närmar sig...

Japps, på lördag smäller det...men ska jag va ärlig så änns de sisådär :/ De man "önska" skulle va där ska INTE komma :( FAAAAN!!! Jaja...blir vad man gör det till oché de tråkigt så é de ju bara å dra vidare till ja..."nån" hihi...

Dilemma...brukar inte ha det, men VAD ska man ha på sig? Funtar på å ha de jag hade på Bellas fest, ingen av dom har ju sett det så...de funkar ju...sen ska Linda fixa håret på mig men denna gången vill jag ha utsläppt :)

SEn ere ju de här me att typ ALLA har pojkvän/flickvän, gifta, har bran, väntar barn osv...å vad har jag åstadkommit??? Bor hemma, jobbar halvtid, ingen pojkvän, inga barn...MEN jag har ett MÅL som jag kämpar för å jag éfortfarande JAG!!! :) Men de e ändå jobbigt, för frågan kommer definitivit komma på tals...jaja, lördagens problem!

Jag å Emily ska iaf sitta här å fixa oss fina, så de kommer vi va iaf :) Förhoppningsvis hihihihi :)

Nej, dags å säga natti natti, ska upp 7 imornbitti...ska träffa syo´n på komvux för att planera hur jag ska plugga vidare så jag når mitt mål, sen kanske jag hinner me å sola en sväng :) sååå skönt :) Sen ere dags å bege sig till Desiree å fixa naglarna innan möte + jobb...kommer va HELT slut imorn igen...å hur ska jag hinna städa??? Om det ska komma hem nån hit så ska det va kliniskt rent ÖVERALLT, mammis rules haha :) Å det gäller iog VARJR dag...jag har nog ärvt mammas sida, rent, snyggt å undanplockat ska de va :) Får ta de på fre innan barnvakten å  mötet på jobbet, om de nu blir av...time will tell...

Natti mina änglar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback