Kort har blivit långt :)

Begav mig till Sumpan vid 12-tiden idag,skulle hem till Lia/Mandarin! Och gissa vad jag skulle göra där...:) Jo, en hårförlängning :) Så nu e den trista korta frippan som bortblåst! E sååå nöjd :) Har inte haft långt hår sen i 5:an så det känns riktigt ovanligt kan jag meddela + att flätorna hon flätade in löshåret me killar, sticks å klämmer. Tänk att Du haft ett obehagligt hårband/diadem en HEL dag eller två hehe...men det skulle gå över sa hon, hoppas snart :) Efter de begav jag mig till jobbe en sväng,snacka lite skit me andra kvällsgänget, kul för vi träffas ju inte så ofta! Sen fick jag skjuts me Orren till Linda. Meningen va att vi skulle beställa lite julklapar tillsammans från USA men va nå knas på frakten :/ Fanns ju sååå fina saker, sånt man ABSOLUT inte hittar här hemma...jaja, får se om de löser sig! Hoppas!!!

Tänkte bjucka på lite bilder på "The long haired Carran" :)


Ser vettskrämd ut haha :)





ser kanske lite konstigt ut bakifrån på den här bilden, men efter ett x-antal timmar i blåsväder å sen att de inte e stylat kanske förklar saken, jag e riktigt nöjd iaf :) Känns toppen!!!

Lia hade lite tid över så vi, lr ja, hon fixa mina naglar, hon håller på övar så kosta typ nada och jag e skitnöjd hittills. Skulle nån rackare lossna så har jag överseende med det...såklart!!! Jag kan varmt rekommendera henne...www.mandariiin.com  e hennes hemsida!




Fick några fina stjärnor oxå :)

ÅÅÅ vet ni??? Jag har verkligen gått i "ormterapi" i dag...i FLERA timmar...de har 5..ja 5 ORMAR och jag gick IN!!! Va nervös hela jävla vägen dit men jag klara det :) De kunde t om ta bort låset på terrariumet...sen öppna...å sen tog Fredrik UT en utav den, den STÖRSTA!!! Och jag kolla faktiskt LIIITE :) Tycker jag va ett STORT steg!!!  *klap på axeln Hjälmen" Shit, blir lite skakis bara jag tänker på de, men nu e jag hemma och ska krypa ner i sängen min å kolla Ellen DeGeneres Show. På tok för sent att va uppe för imorn ska vi upp tidigt å ta fram julsaker/julgardiner...fun?? NOT!!! Men blir fint sen :) Sen ere jobb som gäller...blääää :(

Nu ska jag å min FLÄTA :) gå å lägga sig  hehe (måste sova me fläta), har inte haft fläta sen vet inte när hihi...loligt :)


Här e den :)

Natti på er mina sötnötar :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad fin du blev lilla hjälmis.



Puss & Kram

2008-11-28 @ 07:56:33
Postat av: Sarran

tjusigt värre! shit asså, killarna är ju redan som galna i dej, hur sjutton blir det nu liksom? du kommer ha ett helvete! eller.. mja.. kanske himmelrike du ditt lilla... haha jaa vad var det för monster du va nu egentligen:P

2008-11-29 @ 16:10:03
Postat av: nina

guuuuuud va fint det blev :) heting!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback