Nu är snön här :)

Vaknade igår (ganska sent pga migrän...blää) och titta ut igenom fönstret, och VAD såg man då?? SNÖ!!! Wiiieee :) Jag som skrev ett inlägg här i veckan om att jag ville ha snö å ja, here it is ;) Min gulliga pappa hade skottat en fin liten gång in till stora huset :) Så gulligt!! Så jag sprang in å satte på mig de varmaste jag hade å tog me min Julia på en härlig vinterpromenad :) Va ute i ca 1 timma, så skönt! Efter det var det middag på G men innan dess så passade jag på å hoppa in i duschen, va en aningens tidsbrist så fick verkligen styra upp allt ordentligt...OCH jag hann :)

Så kl 8 va jag på plats hos Linda :) Bra jobbat Carran ;) Satt å snacka lite skit medans vi vänta på Stina, Sarran, Mallan å Bellan. Självklart så slank de ner ett å annat glas vin oxå, MUMMA :) Efter vinet va uppdrucket å vi va färdigfixade så begav vi oss ut i snön mot Sportbaren, ja, jag vet, inte de skojigaste stället MEN, vi hade kul å har man inte så mkt pengar så har man inte!!!

De tråkiga va att Linda inte kunde följa me, hon hade nå munsår som slutligen gjorde så de svullna upp i kinden  och i halsen...scary :( Så hon va kvar hemma själv stackarn :( Bellan gick oxå hem, mådde skit efter ännu en KAOS kväll på jobbe, hon va helt slut stackarn :( Nästa helg brudar...då har det vart löning så då hittar vi på nå skoj ;)

Nej, nu ska jag prata me Bellan, hon ringer strax, sen ska jag kolla på "Oskyldigt Dömd". Efter de ere natti natti, ska va på en föreläsning om demenssjukdomar. Lite spännande faktiskt. Jobbigt att sitta där i 3 h å sen jobba efter, men men, that´s life...

Hoppas ni haft en härlig kväll!!!

KRAMKRAMKRAM (---)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback