Onsdag

En helt vanlig ledig onsdag har det vart! Mycket skönt, sovit länge (som vanligt hehe), sen till apoteket and get some drugs...njae, "vanlig" medicin vare :) Sen gick jag upp till jobbet för att vänta på att pappis skulle hämta upp mig. Hade lite att fixa där...väl hemma stod maten klar som Danni & Mammis lagat=delicious ;)

Kolla på Oskyldigt Dömd sen så hjälpte mammisen mig med att göra slingor medans jag hjälpte Danni med hennes biologi-läxa och det gör jag mer än gärna, tycker ju det e jätteintressant :)  Och imorn ere svenska som står på läxhjälpnings listan :) Ja, och resultatet av slingorna blev LJUST! Fast de va ju så jag ville ha det, så jag e nöjd, hoppas det passar bara......... :) Tack Mamma, trots att du mådde skit :( Krya på dig!!! Love you! Och dig oxå Pappa!!!

Jahapp, vad ska man hitt på i helgen då??? Hmm, va ju på klassåterträffen för ca 1 månad sen å då blev jag bjuden till Tommy, en gammal kompis. Ska ringa imorn och se om det fortfarande gäller lr om de bytt datum. Sen fyller ju Kristina år på lördag, så henne vill man ju fira såklart :) Å så e de inflyttningsfest...OJ, har en del att välja på märkte ja...men Tommy va först :) Å allt e på LÖRDAG...De dumma e att jag jobbar på lördag då ALLT händer :( Ska fråga nån av mina kära arb.kollegor om de möjligtvis vill byta pass :D *hoppas*

Nej, nu ere dags att krypa ner i sängen! Ska upp ganska tidigt! Hoppas jag kan somna bara :/ Fattar inte varför jag inte kan somna som "normala" människor...tror jag behöver "NÅNS" bröst/arm att somna på :) hihi...

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: mallan

En manlig muskulös börskorg är att rekomendera för sömnen ;) apropå det, jag måste berätta en grej sen =)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback