The weekend

Fredag

Va på kvällsmöte, usch, käns som om det e möten heeela tiden, tror de e 3 möten nästa vecka oxå, men så e de om man åtar sig för mycket, men ganska kl att ha lite att säga till om för en gångsskull :) Ska btw söka x-tra på Smedby Gruppbostad, funkar inte att bara jobba 53%...får se hur det blir...*hoppas*.  Efter de vare de dags att va barnis från 17-01, inte helt fel de heller eftersom man får lite x-tra stålar+att barnen e  helt underbara :) Bägge 2 somna i min famn till idol, ritigt mysigt! Innan det så fick de varsin present, Paula hade fyllt 5 år å då kan ju inte tant Carro komma tomhänt :) Även Axel fick en liten sak, man ve ju hur de e  me avundsjuka i den där åldern :)

     

Paula fick en liten sminkbox, som hennes halvbor Felix sa; -Det ska börjas i tid! Haha, sååå sant :) Hon är helt gaaalen i smink, nagellack (även Axel hehe), smycken och självklart rosa kläder :) Hon blev superglad för presenten och skulle genast "lära" sig allt vad allt va, borstar som ögonskuggor, för söt :) Å lille Axel fick en röd bil som han lekte me mest hela iden :) Tur att de va lyckade presenter iaf :)

Sen va de hemgång, kunde inte somna, låg å snurra runt här som en ål tills jag tillslut somna vid 5, en aning för sent eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen...

Lördag

Upp och städa, plocka fram kvällens kläder, fixa å dona innan Emily kom för att förfesta lite och fixa håret på mig...och som tur va så fixa snälla Bella sakerna jag behövde från centrum :) Spara lite tid där...en HEL del!!! Emily kom å vi drack öl, fixa hår å babbla gärnet...babbla så mkt så vi missa buss å allt haha, så vi kom 1h för sent til klassåterträffen...skulle vilja säga "typiskt oss 2"  haha :) Men de va lugnt :) Återträffen va helt ok, va dock bara ca 50 st av alla högstadieklasser i Å-berga, ABSOLUT INTE VÄRT 400 spänn!!!!!! Men de roligaste va nog att träffa Tommy, va ju år å dar sen...men nu har han flyttat till berga, så den 29:e ere fest hemma hos Tommy å Malin då alla gamla rävar kommer vara :) Ska bli skoj :) Å antagligen kmr vi väl kunna ses oftare nu när vi bor så nära :)
Kvällen på hirchen sluta tidigt, alla ville gå vidare men sluta me att jag, Emily å Tommy hamna på efterkälken å de tog tåget hem å jag gick till "pip" :) Mycket Mycket trevligt :) Fick t om skjuts hem :) Ordning på karln ;) En lyckad, mkt lyckad lördag med andra ord :) :) :)

Söndag

Vakna hos ja...käka frulle, kolla TV å bara satt å snacka skit :) Mys...kom hem för att fira Fars Dag :) Pappa fick sin present i lördags redan, vi tyckte han kunde njuta av den på sin lediga dag me nåra berka :) Va nya AC/DC skivan...gryyyyyymt skön ;) Så han fick blommor å så fika vi :) Sen vare bara att åka me Danni in till sjukan...för 3:e gången gillt, så tjock i halsen s hon inte ens kunde dricka...å denna gång då hamna vi ÄNTLIGEN hos en vettig gullig doktor på KS, stackarn har körtelfeber och har fått starka värktabletter...usch, hon e sååå dålig...min lilla ögonsten :( Hoppas du kryar på dig älskling! Love you min kämpe!!! När vi kom hem vid 8-tiden la jag mig i sängen me datorn, skulle kolla på en film va de tänkt...MEN somna ganska rejält haha å vakna såklart igen för typ 2hh sen...men e fortfarande trött, va en minst sagt lååång å härlig kväll igår och då blir Carran lite trött hihi :)

Nee, om man skulle skulle stänga ner här å försöka blunda lite igen...!?! Ja, så får de bli!

Hoppas ni hade en lika trevlig helg som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback