Första jobbkvällen=avklarad!

Japps, nu ligger jag i sängen sjukt seg efter EN jobbkväll HAHA..för kass :) Men blir nog bättre när man vart igång ett tag å fått in vanan igen. Ska ev jobba för en jobbarkompis imorn fre+sön..lite x-tra pengar tackar man ju INTE nej till :) Men var hur som helst skönt att va tebax å me i matchen igen ;) Men på lör blire INGE jobb...DÅ ERE PAAARTY HAAARDY som gäller ;) "Fullt ös, medvetslös" haha, eller va e de du brukar säga BELLAN ;)

Imorn ska jag va hundvakt, mysigt, bara va me vovvarna själv i nåra timmar. Ska nog gå ut å busa me dom, de gillar dom :) Hoppas de blir lika fint som idag :) Ja å så får vi se om jobbet ringer å ber mig jobba, hoppas faktiskt de nästan...har ju bara jobbat 4 pass (om ens det :/ ) denna månad :/ KATASTROF!!! *hoppas* !

Nu ligger jag här å lyssnar på Volbeat. Riktigt bra, lite Takida över dom faktiskt! Har inte hunnit hitta nån favvolåt, har ju för tusan 40 låtar att lysna igenom :) Men en som fastnat e ; "Guitar Gangsters Cadilac Blood" å kanske lite "Caroline Leaving" hihi, ja, en bra titel, tycker ni inte??  hehe :)



Danska bandet VOLBEAT!

Time To Sleepiiiiie :)

Ta hand om er alla i helgen; bjud på en öl, ge nån en kram, ge en komplimang, säg nåt snällt till nån...låt folk få veta att  DU älskar/bryr dig om/gillar i din närhet! Räcker faktikst med några ord, behöver inte springa å köpa presenter osv. Blir ofta gladare över en fin komplimang! Det kostar inga pengar, bara din stolthet, sänk garden och säg nå fint :)   Vi är alldeles för dåliga på att ge våra närmsta, jobbarkompisar eller de vi inte känner så bra en "klapp - på - axeln" ..
Så lätt att "glömma bort" sina vänner oxå och det FÅR INTE HÄNDA!!!

Oj va djup de blev härdå...hehe, men kände att jag hade nåt att förmedla här i natt :) Va ju lätt de här...annars vettefan va de skulle va hihi :)

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback