Stukad

STUKAD FOT!!!
=(
Ja, that´s life när man heter Carro å é klantigast i världen...skulle ju BARA gå från skolan förra måndan, men vad händer? Jo, jag går å snackar i telefon å SNUBBLAR...haha, SÅ typiskt mig! :) Smällar man får ta helt enkelt, ere inte blåklockor så ere stukningar hehe...så nu ska fossingen va lindad i typ 2v. å inge jobb förrän om1v...VAD ska jag hitta på??? Hatar att bara gå hemma, ok om man har semester, då kan man ju hitta på nåt men nu é jag en aningen begränsad eftersom foten dubbelt så stor me linda å allt. Ont göre oxå:( Nej för fasiken, ska inte gnälla!!! De finns faktskt dom som hr det så mycket värre, om 1-2v .mår jag ju bra igen :)

Njae, nu börjar klockan bli läggdags! Ska va barnvakt trots detta elände så kanske behöver nåra x-tra timmar att sova!

Natti mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback