Complicated

Just nu vill jag bara ha nån å kramas me...nån som säger  att han tycker om BARA mig, pussar på mig, säger att jag e fin när jag känner mig ful etc etc...

Men den JÄVEL verkar ju inte finnas :(

Å jag vill INTE ha nån kommentar som t ex..."Carro, han kommer strax, han finns där ute"...mm...de vet å hoppas jag, men jag känner att jag NU (!) skulle må så mkt bättre om jag hade NÅN att tycka om å att de va besvarat...

Många tankar som snurrar i hövvet mitt nu...jobbigt...

MEN, ska "tröstshoppa" me Linda imorn inne stan å sen ere ju PARTY på lördag :)


Så jag deppar nog inte ihjäl mig ;)

Puss å Natti!


Kommentarer
Postat av: nina

jaaa vad vore livet utan shopping?! :) som en knäckebrödsmacka utan pålägg, som en tom coca cola burk, ja rent ut sagt så vore det ett helvete!!! haha :) Längtar tills vi ses imorgon. ring sen å meddela vilken tid som passar för fröken att komma! å en liten kommentar på att vilja kramas. jag förstår dig...man blir less på betydelselösa träffar å halvdant "tycka om". man vill känna sig älskad å ha nån att älska. men det e fan svårare än svårt att hitta. vi får helt enkelt komma ihåg sen när vi har dom att vi ska hålla hårt i dom :) fast en sak e säker gumman. You dont find love, love finds you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback