El Pauso

Japp, för det ÄR jag VÄRD :) E ju såhär att jag ligger efter BRAAA mkt i matten eftersom jag vart sjuk så nu tog jag staken i handen...jag mena tjuren vid hornen hihi å satte mig å pluga, å de har jag gjort nu ett bra tag, har hunnit me nästan 50 tal :) *va bra å duktig du e Carro* :)

Så efter timmar av pluggande så tänkte jag ta mig en välbehövlig paus! Jag har ju hamnat i helt fel dygnsrytm så jag tänkte att de här e ett ypperligt tillfälle att vända om till den rätta. Börjar ju trots allt 8.20 varje dag utom fredagar, då har jag sovmorron, börjar inte förrän 10.40, me like a lot :)

Har även suttit å pratat med en kille i ett antal timmar som verkar hur go´ som helst, han e oxå nattuggla så han skulle ev logga in sen så jag fick lite sällis :) Lite gulligt, men det kanske jag ännu sitter me min matte, e ju ganska så duktig att hitta på "roligare" saker när de e nå tråkigt man MÅSTE göra :)

Har haft annat sällskap oxå ;



Ja, här har vi då min lipande katt Freja som mer än gärna e me mig vart jag än är, här ligger hon i fönstret å kollar att matte sköter sig :) För go´den där rackarn...



Lille Siri har vi här, ligger å värmer upp min lilla "skolväska" så den e varm å go när matte ska gå iväg :) Sötnöt!



Å gullegumman Julia, hon ville oxå va me men va lite tröttis så däcka under sängen men bytte snabbt plats till mattes STORA säng :)

Ja, nej men då va väl "El Pauso" slut då...

Kmr nog skriva nå mer senare...räkna i 2h i sträck till e ingen höjdare...



KAOS...HJÄLP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback