Fröken nattuggla

Ja, hon måste få skriva av sig lite innan hon somnar ;) Tycker btw att jag hållt mitt bloggande väldigt uppdaterat :) Sen om "mina läsare" gillar det jag skriver, ja, de e en annan 5:a å förresten så skiter jag till viss del i de för det här e MIN s.k. "internetdagbok" å där FÅR man skriva vad man vill, sen att www.attliggablogg.se é liiite väl ingående me sitt liv...ja, de e ju en annan sak hehe.... Bra, då har vi klargjort det :)

Ojojoj, har massa tankar, problem, "måsten" å div andra saker i hövve, vet inte vad jag ska göra av dom riktigt...jag gillar ju som sagt att vara vaken kvällar/nätter och jag tror det mkt beror på bl a ögonen, får sketont i hövve av olika solsken+att på kvällen é de inte en massa som man inte vill prata me som ringer, de e bra på TV, man kan tända MASSA ljus, sitta å flumma lite, läsa en bok, mysa me djuren...ja whatever...så jag tror inte att fröken nattuggla é uppe BARA för skoj skull...alla mina "problem" om vi nu ska kalla de så, lindras nå oerhört för som sagt, de e LUGNARE å MYSIGARE då enligt min mening såklart, alla tycker ju olika å väl é väl det!

Men det är en naktdel oxå, skolan blir drabbad osv...men jag FÖRSÖKER verkligen på alla sätt å vis å för det mesta funkar det faktiskt!

Hua, skönt å "öppna-sig-själv"

Imorn/idag ( kl ringer halv 7, typ om 3h :/ ) é de skola, sen hem till Sandra en sväng. Efter det ska jag hem igen å sen sola för det hanns inte idag :( å efter solandet ere jobb som gäller...har inte jobbat på 2v nu, vart sjuk+ledig, ska bli lite kul faktiskt :)

Torsdag: Skola, hem å plugga lite, ev. träffa Kristina & Thea :) å sen ere jobbe igen...sen tror jag en film sitter bra :)


Fredag: Skola igen...hämta stövlarna, wiiieee :) Sen hem en sväng, sen ta mig in till stan å möta Linda..vi ska SHOPPA...WIIIIIEEE, me likeeeee muchooo :) É ju PAYDAY!!! Sen skulle jag vilja fixa det jag inte säger vad de e :), men vi får se hur det blir :) Sen på kvällen, ja, det får vi ta då, nåt skoj händer väl hoppas ja..

Lördag: Ingen skola :) hehe...har inge bokat på dan, jo plugga liiite så jag inte ligger efter så jädrans mkt .Sen ere PARTYYY ;) Niniz fyller 25 å de SKA firas :) *längtar*

Söndag: BEHÖVER jag ens skriva ner vad jag ska göra dååå??? VILA, va ordet!!! Lär behövas :)

Sådär ja, nu é ni lite uppdaterad om vad jag pysslar med de närmsta dagarna. Haha, fyfan va tråkigt egentligen, som om nån skulle bry sig :) "Jaha, nu é Carro i skolan å sen skulle hon visst kanske fixa de där vi inte får veta bla bla bla..." haha, jaja, läs å bry er om ni vill...får skylla på att jag faktiskt é TRÖTT!!! Hör å häpna ;)

Avslutar me en liten bild på Freja som somnat på byrån, hon é inte så liten längre den rackarn, 7 månader har hon hunnit bli :)



Nattikramar (...)


Kommentarer
Postat av: mallan

Shit va stor freja har blivit =P

Postat av: nina

å lördag seeeeeeeees vi :) gud va skoj!!! party party!!! :) PUSS

2008-09-24 @ 18:29:51
URL: http://iyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback