Gamla minnen...

ja, hua...mkt gamla minnen som dyker upp för tillfllet. Johan (x:et) fyllde år igår å då kom man ju å tänka på han...trots att jag inte FÅR höra av mig till han pga hans nya lilla *pip* så skickade jag faktiskt ett grattis-sms, å fick t om ett svar tebax. Kändes faktiskt bra! Vi va ju ändå illsammans i ca 4 år  gick igenom en hel del å va dessutom väldigt bra vänner efter vi gjort slut...jaja, skitsamma, life goes on, men tråkigt at mista en sån bra vän :(

Å nu sitter jag å pratar me en kille jag träffa för ja, ganska exakt 1 år sen...så himla charmig,söt å ALLT... en sån jag skulle kunna tänka mig att, ja, ni vet hihi :) ( Neee, inge snuskigt tänkte jag på nu hehe) Träffades några gånger,kolla hockey (när han spela) och va  t om på en rock konsert...Monsters Of Tribute,..men sen rann allt ut i sanden :(  WHY??? Å så logga han in på msn å vi har pratat i typ 3h...hmmm...ja, vi får la se vad som händer, ska festa snart har vi kommit fram till iaf :) Sååå söt!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...varför kan inte jag ha liiite tur nån gång :(

Ja, det va det "roliga"...det "tråkiga" e att jag nu fått peniccillin mot luftvägsinfektion...jag har sån TUR!!! Men snart e jag fit for fight igen ;) Har iaf jobbat å vart på möten å skit så har inte behövt sjukskriva mig iaf :) Hoppas jag mår bättre på lördag för då e ju planerna Tegel :) Låter kanske inte så upphetsande men det va ett tag sen å då kan det va kul :) Hoppas så många som möjligt vill haka på...Faste, du som brukar va min stadiga "bloggläsare" :)...se till att va utvilad tills på lördag för du å ska me :) Så det så :) Inga nej här inte hehe :)

ÅÅÅ, det va skönt att skriva av sig lite!!! Ska sätta igång me mitt "hygienarbete" till jobbe...orkar inte...men måste...kanske kan ta det imorn, ja vi får se...för nu blev det mkt mer intressant å kolla på Sex And The City :) Å prata me HAN :)

Nej, nu ska jag prata vidare å se SATC...Tack & Hej, Leverpastej :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jaa det var fasiken inte varmt där i ishallen!=) Men värt att frysa lite för att se dig så gla som du va:D

Han verkade vara en mysig kille! hoppas hoppas =)



Love ya! Puss

Postat av: Faste

Hmm..va e det för grabb, har jag inte hört nått om..aj aj aj, slinkan har hemligheter...

Lördag..nja..får se..är ju fotboll då..men vi får väll se vad som händer sen..

2008-09-04 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback