Gung Gungelligung, Gung Gungelligung

Det gungar fortfarande?!? Kan det verkligen va så illa? Pallar inte stå lr sitta upp, bara gungar å gungar...verkligen inge kul längre :( Hoppas de går över snart...gärna tills imorn då planerna é att träffas nåra tjejjer å självklart é killar välkomna också ;) Lutar åt att vi ska till Sport´sClub. Guns n´ roses-coverbandet spelar...riktigt grymma killar asså ;)

Jahapp, vad göre iafton? Trodde Bella å jag skulle kunna ha hittat på ngt eftersom vi båda é lediga, händer ju lixom inte sååå ofta hon å jag SJÄLVA hittar på ngt.. men har inte fått nå svar så antar att hon inte ville :( Malin ville kolla på film iof :) Men klockan é  snart halv 10 å jag har inte ätit ännu...hmm, å dessutom ligger jag nerbäddad:( Men måste erkänna att de skulle va kul me lite sällskap...

Nej, ska ta tag i detta nu...Å jag e sååå hungrig :( Ska gå in å fråga om mammis behöver lite hjälp...

Skulle bara vilja visa en bild på hur OERHÖRT vacker å sexig jag är en fredagkväll som denna hehe ;)



Ja, visst ser jag väl charmig ut hehe, så nu kan väl nån vänlig själ med hjärtat på rätta stllet, komma å ta hand om mig :) *blink blink*

Hittade en annan bild som verkligen visar hur det känns (iaf för mig på en båt) att va åksjuk!



Så, nu kan ni kanske sätta er in i hur det känns :(

Hoppas ni har en roligare fredag än mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback