Kryssning/Konferens

Ja, imorn, lr ja, idag blir det ju faktiskt...ska vi på kryssning med jobbet...kul tänker ni...mja, halvkul tänker jag...ska ju käka gott å allt de där men man kan ju inte parta på...frukosten är 07.30...SHIT!!!  Å sen börjar konferensen kl 08.30...HUR ska jag klara av detta? Har funderat på å ta ett åksjuke-plåster å ta 1 lr 2 öl men HUR kul e de då??? Neee, skiter i plåstret :) Bella å Petra ska me...å de e KUL :) PARTY ON!!! Å sen får vi ta morrondagen som den blir hehe :)

Just de, hände en MYCKET trevlig sak efter att jag kommit hem i lördags :) Som lite plåster på såren hehe :) Jo det kom en, ja...en mkt trevlig kille hit som jag saknat BRA LÄNGE!!! :) Va väldigt trevligt...prata massa gamla minnen, drack lite whiskey å så :) Va verkligen "is på kinden" :)

Appropå minnen...idag när jag hämta posten, så låg där ett litet brev till mig...men hajja till, för det stod mitt namn å 9A??? Men kom ju snabbt på att de va 10 år sen vi gick ut just 9:an....så den 8:e november e de återträff för alla 9:or på Trå som gick ut -98 på Hirschenkeller :) ÅÅÅ va skoj, har ju pratat om detta sååå länge å nu äntligen nån som tog tag i det! *längtar*...

Nej, ska upp om några timmar till doktorn så slafen kallar...

Ha en bra lill-lördag...det ska jag ha :)

KRAAAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback