Nu får det va nog!

Gick på båten i onsdags vid 18-tiden...alltså har jag typ vart "sjösjuk" i 5 dagar nu? Kan de va möjligt??? E ju helt galet! Men det känns precis som att en del av mig e kvar på den där satans skitbåten :( Har typ sovit hela tiden, har ingen ork att göra nåt annat. Försökte städa lite idag, men gick bara ett tag, började gunga å jag blev illamående som fan...bara att typ krypa ut till friggan...å sova igen :(

Så där va den helgen BORTA!!! Tur att jag va ledig från jobbet iaf. Men frågan e ju nu om jag verkligen pallar att jobba? Vi e bara 3 st nu å då gäller de att de 3 som jobbar e på allärten...vilket menas med att jag nog ringer mig sjuk..JA! Typiskt, skulle ju ha en intro imorn å på tis...får ringa henne å byta dagar helt enkelt! Måste maila skolan oxå...blir att plugga hemma. Som tur e så har jag en läkartid på ons, om jag orkar vänta tills dess :( Asså seriöst, man KAN väl inte va sjösjuk i typ 1v efter? Måste ju va nå annat? Scary e de iaf...måste kollas upp!

Idag har jag sovit som sagt, vart vaken på dan iof så länge jag orkade. Vakna vid 22-tiden igen, gick in å drack varm choklad å käka nåra mackor...sen va det dags igen...att gå å lägga sig ner...har lite svårt att somna nu som ni kanske förstår hehe :) så har sysselsatt mig framför datorn. Har fixat me klassåterträffen :) Ska bli sjukt kul :) E ju inte jag som håller i det, e ju ett företag som fixar återträffar. Men jag har hört att de inte får/fått tag i alla eftersom en del flyttat, bytt namn osv...så då tänkte jag, facebook, där e MÅNGA med! Så gjorde ett "evenemang" där å har bjudit in massa. Mycket lyckat :) En del har lagt upp gamla kort,ska nog fasiken oxå göra de, sjukt kul ju :) Men alla har jag ju inte på facebook, kände ju inte alla i 9:an :) så satt å kolla i skolkatalogen å sökte efter alla på f.b. igår kväll...kul lördag hehe...så nu får vi se, hur många det blir :)

Läste även Malins blogg, där hon la ut en "annans" blogg som många läst,
www.attligga.blogg.se  , va tvungen å kolla vad det var...ojojoj...vilken pinsam kille, finns det verkligen sånna idioter rent utsagt på riktigt??? Isf e det ju läskigt! Å ännu mer läskigt att det finns sååå många lättlurade tjejer :( den killen har ju inte alla hästar i hagen asså...men måste erkänna att jag satt här å skratta åt han, så patetisk så det finns inte...

Jaja, tror det får räcka med det här, blir ju alldeles snurrig i hövve :(

hoppas det är bättre med er mina vänner :)

Tack L8 för att du igår kom å muntra upp mig me sällskap å lite gott å tugga på :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback