Old memories



Inte så stor bild kanske...men här är vi alla 9:or som gick ut -98, uppradade utanför Trå-skolan! Fatta, 10 ÅR SEN!!! SHIT...
Mig ser ni på översta raden till höger, en liten (va liten på den tiden hehe) ljushårig sak som står mellan killarna i orange:t å blått  , brevid mig står Jannica :) Det va tider det, iof så sög 7:an å 8:an men 9:an va helt ok :) Då va jag kär å galen, flirtade hejvilt med killen ifråga å jag TROR att det va en aning besvarat :) Dock blev det inget, vilket jag ångarar MEGAMYCKET!!! Så glad som jag va efter att ha skjutsat hem denne pojk på min svart ciao efter skolan hehe :) Att så små saker kan göra en sååå glad!

Men det e ju ofta så med kärleken, tycker jag, att det e stunderna, flirtandet osv som e det roliga. Självklart är det helt UNDERBART att va tillsammans med någon och det kan va spännande på sitt sätt, men jag personligen tycker det är hur mysigt/kul tiden innan...:)

Tyvärr har denne man en flickvän nu så kanske inte värt att ragga på honom på återträffen om han nu kommer hehe :) Har ju gjort ett "evenemang" på Facebook där det lagts upp bilder mm, tusan va folk va små hahahaha...å va annorlunda vi ser ut idag. Ska bli hur kul som helst att träffas igen, hoppas bara att så många som möjligt kommer. Många bor långt bort, en bor t ex i Italien å många har barn så de e klart att det är svårt då...men *HOPPAS*!!! Har dock lite panik...VAD har jag gjort i 10 ÅR??? Självklart så plugga man ju 3 år men sen då...??? En del har barn å har t om GIFT sig...Å jag, jo jag bor kvar i min friggebod hemma hos mamma å pappa å jobbar inom hemtjänsten å pluggar på komvux...HAHAHAHA...nu när jag skrev detta så tror jag att jag att jag fick en spark där bak! Dags att ge gärnet Carro!!! Se upp...här kommer jag ;)

Men att INTE glömma (!) Huvudsaken är ALLTID att man trivs med sig själv, krav från andra och press på olika sätt+att satsa innan man är redo, det är ingen idé! Blir bara pannkaka...ska ta mig en funderare och uppsöka en SYO som kan hjälpa mig med att lägga upp mitt pluggande!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du måste skicka mig den där bilden hahah :D vill se den i lite större format!

2008-09-19 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback