Sjukling=(

Jaaa, å nu e jag TRÖTT på det här, väldigt trött !!! ringde min doktor idag å sa som det va, att det känns som luftvägsinfektion å ev behövde antibiotoka (brukar nämligen få det rätt ofta)...men NÄÄÄ, vi AVVAKTAR!!! Fy va jag hatar de svaret...han tippade iof oxå på att det va det så skulle ringa igen på onsdag, mådde jag inte bättre då, då skulle jag få medicin...känns ju inte precis nu som om jag skulle må bättre på ons...lever ju på nässpray, astma/hostmedicin, alvedon å halstabletter...jaja, inte mkt mer att göra än att lyssna på farbror doktor!!!

I lördags va Sandra, jag å Malin på Sport´s Club som det nu så fint heter :) Va ganska kul, va happy hour så nån öl blev det + att Danne bjöd på shots å gin&tonic (min favvodrink mumma). Gick sen hem till en stackars Niklas på efterfest fast jag känner nu i efterhand att jag egentligen borde ha åkt hem hehe :) Mer än så säger jag inte :) Men kul hade vi (jag) iaf, å de e väl huvudsaken??? Va rätt trött när jag kom hem på söndagen så blev en liten vilostund innan middan sen kom Sandra å vi låg å kolla på Miami Vice , snacka skit å halvsov hehe...så blir de när man e ute å slirar hela nätterna ;)

Skulle ha gått till skolan idag men när väckarklockan ringde å det kändes som om hövve skulle sprängas i 1000 bitar så slängde jag iväg ett "frånvaro-mejl" till skolan...får ta nya tag när jag mår bättre! Ville va pigg på jobbe ikväll oxå eftersom jag skulle va ansvarig för en intro...vilken kanontjej :) Ser fram emot att få jobba me henne :) Jobb imorn oxå sen möte på ons :/ inte de roligaste men ett måste såklart! Sen e det jobb hela helgen, hoppas jag mår bättre:/ Just fan, ska ju va barnis på tors oxå...snacka om fullsatt schema...men det passar mig för hatar när det inte händer ngt...

Å usch, om 1v åker vi på kryssning/konferens me jobbe...e man sjösjuk e ju inte de det roligaste :( Får antingen ta ett "åksjukeplåster" eller nå "starkare" hehe, problemet me att ta nå "starkare" e ju att man inte e så pigg på konferensen dan efter :) Jaja, vi får la se :)

Neee, nu ska jag sova, känns som om det e på tiden! Ska va hundvakt imorn åt mormors hund så ska upp relativt tidigt...får ta vovven å lägga mig å vila helt enkelt :)

SLEEP TIGHT!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hörru, se till att bli frisk nu så vi kan parta lite i helgen, efter den här helgen kommer det nog dröja ett tag innan jag festar igen =)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback