"Tröstshoppingen"

Jupp, tröstshoppingen gjorde susen, dock ett x-antal "lappar" fattigare, baksidan me det hela...MEEEN, Danni å jag kom fram till att; DET HÄR VA FAKTISKT SÅNT VI BEHÖVDE!!! Och då kändes det bättre :) Blev en del fynd, bl a stövlarna som jag e KÄR i, lite kläder, smink osv...

Gick in en snabbis på Åhlens City innan vi skulle ta tuben mot Danderyd, va ju tvungen å köpa glödlampor till mina nya fina lampor jag fyndade på Indiska :) Hade ej glödlampor...så vi gick runt å kolla lite å jag "råkade" komma på att "Humor från TV4" skulle vi minsann ha :) Å jag ångrar mig inte alls haha, va lätt värt 200 spänn för jag har legat själv här ute i friggeboa å ASGARVAT :)

Sååå, se så bra de é me lite tröstshopping när själen inte mår nå vidare, som hooonung sööörrnii ;) De lindrar för stunden iaf...

Nu vill jag bara att det ska va dags att bege sig till Niniz å PARTA!!! Därför ska jag "somna om" nu tänkte jag, vakna för en timma sen drygt å kunde icke somna om...

Natti Natti & TACK för en trevlig shoppingdag me er ; Linda & Danni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback