Husvakt=Bondmora :)

E hemma hos familjen - ensam. Pappa, mamma & Danni är på Simply Red konserten som de fick i julklapp av mig & Bella :) Och eftersom Bella jobbar å jag är ledig så fick jag vara husvakt vilket är lika med att vara bondmora :) Precis så känner jag mig iaf hehe :) Springer omkring här i huset å på tomten i tofflor uppvikta jeans, linne å ett "arla-förkläde" på, lagom skitig sådär ;) Förklädet VAR rent innan men har färgat Dannis hår, diskat, gjort rent kaninburen med vattenslangen ute som Ronja tyckte va JÄTTEKUL...det hela resluterade i en dyngsur hund å matte :) Inte helt fel med ett förkläde då ;) Ååå va jag saknar att bo här, all liv å rörelse...kanin, katter å hundar, sååå mysigt, alltid nåt på G liksom! Kommer definitivt inte bli lägenhet för min del när jag skaffat mig familj. Jag vill bo på landet, ha höns, hundar, katter, kaniner å kanske nå annat, lite får kanske, ja,jag e nog en liten bondmora iaf ;)

Ska gå å städa undan lite. Får lite besök :):):)Så måste fixa lite...

Hörs senare skulle jag tro :)

PUSS!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback