Lite efter hehe :)

Jag följde inte American Idol som gick i repris i höstas på 4:an utan upptäckte det nu för några veckor sen...på TV400, dock var det nattetid, no good, för somna vid 6 ett antal kvällar i rad hehe. Men jag fastnade. Å den jag faktiskt fastnade för var den som vann, David Cook :) Sååå jädrans bra!!! Men när jag tittat på programmen så trodde jag den andra David skulle vinna me tanke på alla "småflickor-fans" han hade...MEN, som vinnare stod Herr Cook :)

Btw, fasken va de i America lägger ner stålar på det hela. Men den där välgörenhetsgalan tycker jag vi borde kunna ha i Sverige oxå faktiskt!!!



           



Sååå söt å sexig :) Tänk er han me smör på ;) hehe, nej, nu ska jag tygla mig :)

Nog talat om min lilla favorit med den underbara rock-rösten! Ska fasiken ladda ner albumet :)

E hemma hos familjen nu...myyys :) Men hann inte va vaken länge efter att jag kommit hit, kanske 2h sen skulle jag bara vila mitt onda huvud å vakna vid 22-tiden...så skönt å komma hem, jag kopplar ju av som bara den å dom e ju sååå söta här hemma. Så mysigt att komma hem, träffa alla vovvar, katterna å lilla skrållan (kaninen) :)

Antar att jag slocknade som en härjad soldat för att i tisdags fick jag ett erbjudande av min chef, jobba dag ist för kväll en tid framöver...svaret ska hon ha idag, fredag, och JAG VET INTE!!! Har sån ångest över detta :( Finns både för-och nackdelar men ingen som är så övertygande så att jag skulle känna att " det e självklart jag väljer detta" Knivig situation :(

Har några timmar till på mig...får se...ååå :( Jaja, det löser sig alltid, ska följa ett hjärta som säger NADA...måste få liv i det...NU!!! Hör av mig när jag vet mer! Alltså imorn...HUA...:(

Imorn fredag ska även bilj bokas för kommande aktiviteter :) En klänning ska inhandlas oxå + en diet på nutrilett å simning å styrketräning!!! Bröllop+ massa annat står på spel så nu jädrans ;)

Vi hörs snart igen! Massa kramar!

Tycker om dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback